Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 530 ggr
[MajaWrangstadh]
0

Försäljning på hopptävling

Hej!

Jag och min kompis ska stå och fotografera hoppningen under DM nästa helg. Vi ska sitta i en transport med dator + skrivare så vi kan sälja utskrifter, men vi skall även ha skivor så vi kan sälja digitala.
Nu undrar jag,
hur många A4-papper ska vi ha?
hur många A5? (eller är det bättre med A6?)
hur många "satser" bläck till skrivaren?
hur mycket skivor?

Förstår att det här är rätt svåra frågor att svara på eftersom det är väldigt individuellt om hur många som köper… Men vi har absolut ingen aning om hur mycket vi ska köpa… Så vi skulle bli väldigt tacksamma över lite hjälp =D Det kommer vara 300-400 starter under hela helgen.

Mvh Maja

[MajaWrangstadh]
0

Ingen som vet?

IdaL
0

Det är ju jätte svårt att säga exakt sådär på rak arm liksom men mitt råd är ju det är bättre ni köper in mer så de kanske blir över för de vorre ju tråkigt om allt tog slut mitt i allt.

Anna
0

Hellre för mycket än för lite.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

ylvaah
0

Jag kanske svarar lite sent, men har ni möjlighet att kolla hur många det kmr att starta?

Jojaton
0

#4 Hon skrev att det var ca. 300-400 starter

Johanna - Instagram

ylvaah
0

#5 oj, kollade inte igenom allt.. sorry. :)

jojjehanna
0

Hur gick det?

[MajaWrangstadh]
0

Det gick jättebra :D Vi köpte in en hel del fotopapper, bläck och sånt, så vi hade ju en hel del utgifter men vi gick med plus i alla fall. Så nu har vi ju nästan inga utgifter alls till nästa gång. Det är även två klubbar till som vill ha oss på deras nästkommade tävlingar, så det var väldigt lyckat och känns skitbra =D

OliviaJ
0

#8 Vad kul! :)

LovisaJacobsson
0

#8 vad roligt att det gick bra =)