Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 656 ggr
neonrosa
0

Föl apporterar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kvällen har jag ägnat åt att gå igenom bilder från olika tillfällen och hittade då denna på ett föl som jag tog på Svensk Ridponny RIKS som jag gärna vill ha kritik på. 

Det var ett gäng hästar som gick i hagen brevid tävlingen, däribland 2 föl. Detta var då extra sött eftersom h*n hittade en pinne som h*n tog upp, kastade iväg och sprang efter för att därefter ta upp pinnen igen, om och om igen.

Charmig? Flört 

_Kom ihåg att öppna bilden i nytt fönster så att kvalitén inte försämras!
_

Anna
0

Jättesött, verkligen! Bra komposition, fina färger.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Mycket fin bild! Som Anna säger, bra komposition, bra skärpa och härliga färger. :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

IdaL
0

Jätte vacker bild! :) Har ingen kritik att ge alls x) fortsätt lika bra och du kan bli något stort!

FeliciaS
0

Gullig ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

neonrosa
0

Tack alla!
Har en likadan fast i liggande, dock något oskarp, ska förminska och posta den med så får ni säga vilken som gör sig bäst!

Jojaton
0

Jättesöt bild! Dock är det lite (på min skärm iaf) mörkt vid huvudet och halsen, stör mig lite på det.

Johanna - Instagram

neonrosa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i liggande.

#6 Håller med dig, dock är den fotad i svagt motljus + att fölet var så mörkt så det blev tyvärr som det blev. Hoppas det inte stör alltför mycket! =)

Marija
0

Jag vet inte vilken av bilderna jag gillar mest, bilden passar bra både liggande och stående. Kan verkligen inte bestämma mej.. Först kollar jag på den liggande och tycker att den är bäst, sen på den stående och då blir den bäst i mina ögon så 8)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

neonrosa
0

#8 Haha! Själv gillar jag nog den stående bäst ändå ;)

Hannybee
0

Gullig! :)