Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 1302 ggr
Lueur
0

Tävlingsporträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingar stod och snosa på Drómi frá Bakka´s öra
under prisutdelningen. (spöregn hela dan)

Personligen gillar jag bilden men ville höra lite hur
andra uppfattar bilden.

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Emelie-G
0

Jag gillar den, jättemysig känsla i den! Tycker att den gör sig bra som svartvit också. Hade gärna sett hästens ögon med i bild också, tror att det skulle kunna höja känslan ytterligare.

Lueur
0

#1 Jo de håller jag med om men då hade den inte blivit lika hård
i beskärningen, ja den gjorde sej mkt mkt bättre i svartvit.

tack för din åsikt :)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Mari
0

Jag gillar den jättemycket!

Är det orginalet? Eller har du beskärt en del? Är lite nyfiken på om den skulle vara bättre i stående format och att man ser hästen mer men gillar den skarpt som den är nu också, en bild med en otrolig känsla :D

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Alex
0

Tycker bilden är kanon! Och älskar beskärningen, att själva fokus hamnar på Ingar och inte Drómi. Ger liksom känslan av att det är en ryttare som älskar sin häst, och värmen från hästen skyddar mot regnet… Ungefär. Skulle Drómis öga synas skulle det nog bli mer av en "hästbild", att hästen skulle bli mer i centrum än ryttaren. Och jag gillar det bättre som det är nu.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lueur
0

#3 den är helt orginal, har bara lagt på svartvit :)

#4 precis så som jag tänkte,  :) jätte härligt att du förstod bilden :) måste bara fråga vilken gård de va du va på island?

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Alex
0

Hömluholt. Ligger nånstans väster om Borgarnesi.

Kommer det upp bilder från tävlingen på din hemsida snart? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lueur
0

okeej. Va du med och tävla? adda Lueur_@hotmail.com

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Anna
0

Jättefin, annorlunda bild med bra känsla!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Alex
0

#7 Nej, var inte det. Gillar dock dina bilder väldigt och känner ju till några som var med, så vore kul att se. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lueur
0

#9 okeej, ;) de regna juh nästan heeeela tiden men några bilder blev de och jag kommer lägga upp dom innan den 19 sep.

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Alex
0

Ja okej. :) Får jag väl försöka stå ut ett tag till då ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lueur
0

någon mer som har nått att säga om bilden?

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Flaxii
0

Jag gillar den verkligen. Gjorde sig mycket bra i svartvitt, och den har en härlig känsla. Tror dock också att den mysiga känslan skulle höjad med hästens ögon i bild också.

ElinH
0

Det är en mysig känsla över bilden men jag kan inte låta bli att tycka att det ser ut som hästens öra är intryckt i hans näsa :S

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Fridalej
0

Hahaha, nej men Elin! :P
Måste dock hålla med. Det ser faktiskt lite ut som om örontippen (heter det så?) är inne i näsan.. :O

Jag tycker förutom det att den är jättefin, men jag vet inte om man skulle gilla den ännu mera i sepia.

Hannybee
0

Wow, jag får verkligen känslan av att den mannen och han häst har hållit ihop länge… Jättefin!

divansson
0

Jättefin! Får samma känsla som Hannybee.  :)  Gillar den verkligen mycket. Men som redan har sgat så var det synd att inte ögat kom med på hästen. Men det är svårt att göra något åt nu ;)  men jag gillar den mycket!

FeliciaS
0

Jag tycker bilden är fin, ger en mysig känsla. Hade velat se hur den var ifall man såg mer av hästen, men den är fin nu med. Verkligen härlig och fin bild! :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

jojjehanna
0

Håller med #16

ylvaah
0

Man får en mysig känsla, bilden är orginell och ja, den är fin helt enkelt! :) Bra jobbat!