Hästbild - kritik
27 stycken har tittat på bilden och INGEN vill komentera? =(
Jag gillar bilden men vill se lite mer luft under, dvs lite mer av hästens huvud.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag gillar ideén och bilden, men som attlid säger så behöver den mer luft. Det är väligt svårt vid dessa bilder att få enstaka hårstrån att bli färgade, men man kan se att det är väldigt slött färgat kring manen och på andra ställen…
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
Tyvärr gillar jag den inte alls, speciellt inte med den där bakgrunden för hästen ser ditklippt ut. Skulle som de andra säger vilja se mer luft neråt och helst den rätta bakgrundsfärgen :)
Men idén är bra!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag gillade den första bilden bättre, tyckte att den var ritkigt snygg.

Jag gillade andra bilden mycket bättre! Hästen känns inte lika avklippt och den mjuka bakgrunden ger bilden ett "soft" intryck…
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
Jag tycker bilden känns väldigt avklippt. Förstår inte riktigt meningen med den, hade varit bättre om man hade sett mulen titta fram också :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tycker att orginalet är mycket bättre. Säger som #7, hästen ser inte lika avklippt ut. Och nu får man en känsla av att den är nyfiken. Bra jobbat :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag tycker bilden i #5 är supermysig! Snyggt!
Tack alla för era komentarer, gillar nog själv också orginalet bäst..
Ja orginalet känns bättre, funderade just om hästen stod i en transport eller inte och dte fick jag ju svar på nu :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Bilden är väl fin… Men det ser ut som om öronen är inklippta (?) och sedan är det något längst ned i högra hörnet som stör… Sådärbra, tror att det kan bli bättre. :P
#13 Öronen är inte avklippta, det är en bra bit upp till kanten och nere i hörnet är det sidoväggen i transporten som slutar och det kan man licksom inte göra någonting åt.
Jag menade inte avklippta, utan inklippta. Men när jag såg originalet insåg jag att det nog inte var så. Du kan väl beskära bilden eller klona bort det? :)
Jag vet inte riktigt men jag gillade orginalet bättre, färgerna gick fint ihop och den såg stilren ut. Tycker den redigerade har alldeles för stark fuxfärg :)