Retuschutmaning #13
===
Nu vill jag se riktiga redigerar bilder. inte bara dom som ändrat färg.
Detta är en utmaning där arrangören laddar upp ett foto som sedan ni medlemmar ska redigera så bra ni kan! Efter en vecka väljs en första-, andra-, samt tredjeplacering ut och redovisas i forumet. Vinnaren får ta över nästa utmaning.
Regler:
- Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till max 1600x1600px, för bästa kvalitet. Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original.
- Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
- Ni får ladda upp bidrag tills den 26 september kl. 23:59. Senast den 18 redovisar jag resultatet.
Kom ihåg att klicka på "Visa i nytt fönster (full storlek)" i vänstra hörnet när ni öppnat den bifogade bilden. I pop-uprutan är fotots kvalitet försämrat.

Här är mitt bidrag…
tyckte att hästen såg så fri och lycklig ut så klippte in honom i en annan bakgrund med ett mer öppet landskap. Där klippte jag även in två andra hästar som fick gallopera med honom i friheten.. ;)
Gjorde bilden svart/vit för att få lite extra "dramatik".
La sedan in en text- "Born in freedom- Född i frihet", som ajg tyckte passade bra ihop med bilden.
Blev inte så nöjd med resultatet, det blev inte riktigt som jag tänkt det men det får duga 
#1 Vilken bild, bra gjort!
~Medarbetare på ridtravare.ifokus~
#4 Tack :D
Glömde säga att man måste öppna min bild i stor fönster :>

# 6, väldigt snygg bild ! Bra inklippt :D

#6 Jättesnyggt gjort! :D
http://taralom.blogg.se - Min blogg

Ni har verkligen jätte bra fantasi! =D

Wow, alla är ju jättefina! :)
ja och ni ser vart det slutade :P en aning fantasilöst kanske?