Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 503 ggr
Lagerquist
0

Kritik: Sepia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ingen hejare på och komma på rubriker till mina trådar hehe, i alla fall, hittade ett porträtt jag tog på Waxholms FK för några veckor sedan som jag pillade lite med, är själv nöjd med resultatet, men vad tycker ni? Vad ska ändras på? Kritk är uppskattat! :D

Muwrat
0

Jag tycker att bilden är väldigt fin som den är, förutom att hästen blundar. bilden skulle ha blivit mer levande om hästen hade haft öppna ögon

Amandaaa
0

Jag gillar bilden jättemycket! Men skulle gärna se mer av det närmare örat. Men som sagt jättefin!

Lininaa
0

Tycker du har lyckats jättebra med din redigering, färgen passar verkligen bilden!

Vid en första anblick höll jag med om att bilden kanske hade fått mer personlighet om hästen inte hade blundat, men ju mer jag tittar desto mer gillar jag att den blundar. Det ger bilden lite mystik, lugn och anonymitet, vilket jag gillar. Någonting som kunde lyfta bilden ännu mer tycker jag hade varit ifall det man ser av metallramen hade varit jämnare uppe i högra hörnet. Jag vet inte riktigt varför jag hakar upp mig på den lilla detaljen, men i mina ögon hade bilden varit perfekt med om den hade varit rak. Eftersom allt annat är rakt antar jag att det inte går att fixa om man inte vill att något annat ska bli snett, men det kanske går att klona och pilla lite?

Toltaren
0

Älskar detaljerna i ansiktet på hästen :o!! Jättesnyggt verkligen! Men håller med Lina om att metallramen eller vad man ska säga är sne, det stör mig lite…

brittasoderberg
0

Tycker att bilden är jätte snygg :)

Lagerquist
0

#1 Tack, ja det är ju lite en smaksak, själv gillar jag att han blundar (:
#2 Det kan jag absolut hålla med om! Ska se om det går att fixelixa..
#3 Tack! Humm, Iom att den troligtvis är sne i bygget (och inte jag som håller snett) så kan det vara lite svårt att fixa, kan ju dock försöka klona och se hur det blir (;
#4 Tack! Jag får väl pilla lite med det där ^^
#5 Tack så mycket!