Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 660 ggr
brittasoderberg
0

www.Britta-Foto.se

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min hemsida som jag lägger upp mina bästa fotografier och även filmer som jag gjort. Man kan läsa om både mig och mina djur, kolla gärna in och kommentera gärna en lite rad i gästboken :)

( jag håller på att fixa gallerierna, jag vet att dom är konstiga.. )

www.Britta-foto.se

Mari
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick ett fint första intryck av din sida :) Den har väldigt tilltalande design tycker jag.
Dock verkar inte allt sitta där de ska, kolla menyn i bilden jag bifogar, jag har firefox som webbläsare.

Håller med om att gallerierna är lite konstiga :P Saknar iallafall en bakåtknapp så man kommer tillbaka till hemsidan annars känns det bra.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0

Tillägg: Jag gillar heller inte att gästboken öppnas i det fönster man var i, det är bättre du kodar in den i hemsidan eller så att det öppnas i ett eget fönster :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Marija
0

Väldigt fin layout. För mej är menyn där den ska vara, troligtvis för att jag har Internet Explorer. Håller också med Stirrup angående gästboken och att det saknas en bakåtknapp i gallerierna. Annars en fin hemsida och mycket fina bilder :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Emelie-G
0

Trevlig hemsida! Jag använder webbläsaren Firefox, och precis som för #1 har menyn hoppat upp lite. Jag skulle nog inte skrivit massa "<3-hjärtan", men det är kanske en smaksak.

brittasoderberg
0

Okej , det där om gallerierna vet jag om och håller på att fixa :) har fixat Galleriet hästar! hur är det galleriet för er? är det dubbla bilder? så där med texten hoppar upp är det inte för mig så jag vet inte vad som är fel då :/ och jag vet inte hur man her gästboken i hemsidan :/ Och det där med bakåt knappen bara man trycker på bakåt knappen uppe i fönstret eller trycker på tagentbordet så kommer man tillbaka.. ^^ men jag tror inte att man kan he in en bakåt knapp i galleriet? eller kan man ?  jag anävnder mig utav frontpage har inte koder..

Mari
0

#5 Galleriet hästar är likadant som sist jag kollade. att simplewiever öppnas i samma fönster och det finns ingen bakåtknapp eller liknande.

Frontpage har jag nog aldrig använt så då vet jag ej hur man löser problemet med menyn som hoppar upp. Men gästboken borde de gå att koda så att den åtminstånde öppnas i ett nytt fönster :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

brittasoderberg
0

Jag menade om galleriet var som alla adra att bilderna inte stämmer och om man trycker på en bild kommer en helt annan upp ? och jag kan inte så mycket om kodning.. vet du någon bra sida som man kan lära sig på?

Mari
0

#7 Aha kollade inte på bilderna när jag snabbkollade sist :P

webdesignskolan är en bra sida.
http://webdesignskolan.com/

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se