Visitkort
Jag ska åka iväg och fota en bekant och hennes häst, hon var den första som gav mig ett fotouppdrag. Nu ska jag åter iväg till henne då och då tipsade hon mig att ta med mig visitkort för tydligen var många i det stallet intresserade av foton på sina hästar.
Tänkte därför nu antigen 1) Knåpa ihop ngt själv eller 2) beställa från företag.
Jag undrar vad för sorts visitkort ni använder och hur ni fick dom. Släng gärna med en bild också :)
Jag har ett ganska enkelt visitkort som jag själv gjorde i photoshop och sedan skrev Malin (Minka) ut det på fotopapper åt mig ;) Tycker att det räcker hittills. När man känner att man vill ha ett mer "proffesionellt" kan man ju beställa från någon hemsida..
Skickar med en bild på hur mitt ser ut någon annan gång, just nu sitter jag vid fel dator.

Jag skriver som Lina nämde ut mina visitkort själv x) Fixar hur dom ska se ut i Photoshop och skriver sedan ut dom på tjockt fotopapper och klipper ut dom i önskad storlek. Väldigt enkelt!
Jag har visitkort från Print24, billigt och bra. Endast 99kr för 250st inklusive frakt. De fungerar riktigt bra, kunderna klagar inte iaf :)
Mina första gjorde jag själv och skrev ut själv. Köpte speciella papper att skriva ut visitkort på i en bokhandel och det medföljde program på CD där man kunde knåpa ihop dem själva. Blev nog de snyggaste jag haft. Gjorde olika varianter med olika av mina foton.
Sen blev jag lat och bekväm och beställde enligt färdiga mallar på vistaprint.
Jag har gjort mina själv och skrivit ut på visitkortspapper =)
Jag har gjort som Linda, mina själv i en mall i Word, och skriver ut på visitkortspapper :P
Jag har gjort själv men skrivit ut på vanligt papper.. har ännu inte delat ut några xD Men ska köpa visitkortspapper någon gång :)
Använde mig utav det där programmet man kan göra så mkt i som medföljer officepaketet :) Minns inte vad det heter nu .__.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Beställer från Print24.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#7 microsoft publisher ? ;P

#10 Fint.
Jag funderar också på att göra ett men jag vet inte riktigt.
Jag beställde mitt från Vistaprint, det är gratis, betalar bara frakten. Det här blev resultatet (använde dock mall). Blev dock inte den bästa kvalitén när jag fotade visitkortet, men det är super i verkligheten! :D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#12, Hur mycket betalade du i frakt ? :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Sakta: 21 Dagar - 69,60 kr
Standard: 14 Dagar - 88,88 kr
Prioritet: 7 Dagar - 129,36 kr
Express+: 3 Dagar - 247 kr
frakt priserna från vistaprint
#14 jag brukar ta sakta och det har alltid gått fortare (mycket fortare) än 21 dagar.
#9 haha jaa xD faktiskt ett underskattat program :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se