Kritik P.R.E
Hej!
Jag var på P.R.E igår och de va väldigt svårt att fota inomhus eftersom mitt obejktiv inte är så ljust starkt men har redigerat denna bilden och skulle vilja ha lite kritik på den! :) Bilden är anpassad för hemsidan de är därför den är så liten m.m
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Nja, den föll mig inte i smaken. Väldigt brusig runt huvudet, hästen har inte ett så fint uttryck och knasigt beskuren. Att du suddat bakgrunden, vilket jag antar att du gjort, tycker jag bara gör bilden sämre. Låt bakgrunden vara som den är istället! Helst skulle jag vilja se hela hästen, men den kanske är så i orginal?
#1 Tack :) Jo, den är brusig de vet jag "/ Tyvärr blev alla bilder väldigt brusiga eftersom de va så mörkt. Jag har suddat bkg lite men inte mycket. Visst har jag beskurit o.s.v Jag har även lagt på skärpa för att den va oskärp. Ska tänka på de du säger nästa gång jag redigerar! :)
Mvh. Ida Lundahl
Håller med #1 och tillägger: synd att pannluggen täcker ögat och hästen känns avklippt nertill.
Jobba på =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#3 Tack! Jo, men pannluggen kan jag inte göra något åt eftersom att den är fotad under visningen och kan ju inte gå ner och plocka bort den ;D
Mvh. Ida Lundahl