Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 479 ggr
Toltaren
0

Kritik på Porträttbilder + Efterlysning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja ha kritik på ett par bilder jag fotade igår.
De föreställer Glói och eftersom jag alltid tycker han är väldigt vacker får ni gärna säga er mening om bilderna, både på gott och ont :)

Första bilden är på Glói när han dricker. _Har mörkat ner ett vitt staket i bakgrunden också. Visa i full storlek tack :)
_
De ända jag har gjort med de andra är förminskat  beskärt, och loggat förstås ;)

Undrar också om det är någon som vet med sig att de var inne på Säve och fotade islandshästtävlingarna i söndags/lördags? Råkade se två tjejer (en med röd jacka/tröja) med systemare som fotade när jag red och som jag sedan såg på galoppen. Är intresserad av att se bilder från er isånnafall :)

Toltaren
0

Lite annorlunda porträtt bild :)

Toltaren
0

**Helkropps porträtt :)
**Visa i full storlek tack ;)

Toltaren
0

Bonus halvporträtt, han skakar på halsen…

Välkomna att kommentera ^^

IdaL
0

1 - Tycker jag väldigt mycket om :) Gillar känslan jag får av bilden. kanske den hade varit ännu bättre snett framifrån? den är jätte fin i vilket fall ^^

2 - Känns väldigt beskuren (alltså känns som du har klippt av underkroppen). Hade nog passat bättre i stående format.

3 - Inget att säga mer änn att den är SUPER fin, skulle kunna tänka mig den på min vägg :D

4 - jätte fin ^^ fast kaaanske ljusat upp den liiite ;) annars bra bakgrund.

Det var lite kritik från mig då x) fast jag är ingen hejdare på de där ;P

jojjehanna
0

Tyckte bäst om #1, möjligen hade den kunnat vara något ljusare eller haft liksom en stråle sol på hästen. Gillar vattendropparna.

Toltaren
0

#4 & #5 Tack :)

Ingen som vet med sig att de var inne på Säve? :S

Arkan
0

Jag blev bara kär i hästen, vilka långa ben, super snygg :O
Min isis har jättekorta ben gemfört mot det där :P

Jag gillade sista bilden, den va jätta mysig. Något mörk kanske ;)

Toltaren
0

#7 Åh, tack :D