www.jessica.lafleur.nu

Ni som länkar till mig får gärna ändra adress, jag länkar fortfarande till er!

putt
Jag vill gärna länka :D
www.toltaren.webb.se
(dock tillfälligt nere, men du får påminna mig sen om jag glömmer det)

tack :)
länkar till dig imorgon… =)
har ändrat länken till din sida. :)

Tack =)
Vad bra att du skrev här :) Ändrar till din nya adress nu ikväll så man hamnar rätt när man klickar ;)
Den nya sidan blev jättesnygg :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tack så mycket :)

Uppdaterade hemsidan idag och igår
- Fotade Nattrav den 31 juli och bilderna är publicerade
- Var i Stockholm i helgen och ett par bilder därifrån ligger även de på hemsidan.

Hemsidan har fått ett helt nytt utseende.
Kodade för hand den här gången för att få det precis som jag ville…
- Helt ny layout
- Fler bilder och inte bara text
Hur ser det ut? Vad tycker ni?

Någon som har något att säga?

Ingen?
Jag gillar den nya lite mer höstiga layouten :)
Dock skulle jag vilja ändra på lite saker så det blir ännu bättre:
* Ha samma typsnitt över hela sidan, blir snyggare då, för nu ahr du en (kanske verdana?) som brödtext och sen en annan (times new roman?) som länkarna, headern och footern är.
* På gallerisidan skulle jag vilja att den där bilden till vänster togs bort så att bilderna i gallerierna får mer plats att visas på :)
Bilderna som visas till vänster i bild är de anpassade för webben? Tycker de tar lång tid att laddas upp.
Jättefina bilder har du iallafall :) Hinner tyvärr ej gå igenom alla gallerierna just nu men ska göra det vid ett senare tillfälle.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tack så mycket för ditt svar!
Ang bilderna till vänster så är de anpassade för webben.. i storlek 600 x 400 pixlar…
Om galleriet så vet jag inte hur jag ska ordna så att bilderna visas över hela då jag har två iframes där och vet inte hur jag ska kunna öppna galleriet i båda… har letat men inte hittat något tips om hur man ska kunna lösa detta.
Tack! =)
Ta bort ena iframen och lägg den andra över hela sidan? :) De borde ju jätt gå att ordna.
Kom på att mitt internet är jättesegt just nu då vi haft och har storm så det är nog därför bilderna inte visas så snabbt som jag vill :P Allt går segt ikväll .__.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag tycker din hemsida är jättefin! Älskar höstkänslan man får av layouten ;) Lättnavigerade menyer och gallerier, gillas (:
Mvh Ida
www.krusfoto.se

Tack så mycket! =)

#15 Jag vet inte hur man gör då indexsidan ju har två iframes… då måste jag göra en till indexsida för galleriet och den kommer laddas i hela fönstret… eller finns det något annat sätt?
okej, aj då, inte kul med storm… men jag antar att den är över nu, ber om ursäkt missade ditt inlägg sist…