www.johannasarkar.se
Här kan ni läsa om uppdateringar, layoutbyten, länkbyten osv som rör sig om min hemsida. Välkomna!
Johanna - Instagram

Jättefin :D Länkbyte? ^^
Min hemsida heter www.sofiefoto.dinstudio.se
Skall göra ett layoutbyte nu till våren. Gjorde en kladdskiss på hur jag har tänkt att den skall se ut i Photoshop, bifogar den.
Vad tycker nu? Den gråa rutan skall inte vara grå utan vit, och skall innehålla text och bilder. Gjorde den bara för att ni skulle se var texten skulle vara osv.
Vad tycker ni om färger och placering av meny, "www.johannasarkar.se-loggan" och "&-loggan"?
Säger till när jag börjat koda och den ser nogorlunde OK ut. ;)
Edit: "Susnetkoderna" skall vara precis under den gråa rutan.
Johanna - Instagram
#2 Snyggt. Men skulle nog vilja att "&-loggan" var placerad på höger sida, en smaksak antar jag. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#2 Fint :)
Snyggt! Stör mig lite på att hästen på loggan ser så avklippt ut.
fint, allt fungerar felfritt :D Jättefina bilder dessutom ^^

Ditt fotogalleri fungerar inte.
annars var sidan fin. håller med kattapult, om att hästen på headern ser så avklippt ut.
Jättefint, men som några sagt så ser hästen avklippt ut, främst då man inte ser öronen. Ditt galleri´fungerar inte för mig heller.
Håller med föregående, hästen ser avklippt ut.
"Manolito-galleriet" är det enda galleriet som funkar för mej.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Har byggt om sidan helt nu. Vad tycker ni?
Johanna - Instagram

Snyggt Johanna! :)
Snyggt! =D

Jättefint! Frågan är om det inte är lite likt Emelies? ^^
#12 & #13: Tack :)
#14: Tack. Nja, det tycket inte jag? Det enda som är samma är ju bagrundsfärg (men, det är ju lite svårt att kopiera en bakgrundsfärg eftersom det är fritt med färger, mösnter är värre) och textstilen vilket jag tycker är samma som föregående? Eller, jag kanske har fel?! :O
Johanna - Instagram

#15 Det kanske inte är så likt =)

snygg :)
Ser fint ut, gillar upplägget! Jag är däremot inte särskilt förtjust i den rosa och blå texten i loggan, jag skulle nog valt något gråskaligt där istället.