Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 553 ggr
Colt
0

Kritik - Travhäst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va på travet och fotade i lördags och igår lekte jag lite med en av bilderna, skulle gärna vilja ha lite kritik! =)

Mari
0

Gillar idén jättemycket men dock stör reklamskyltarna så otroligt mycket!
Gillar självaste hästhuvudet mot himlen och att man ser nummerplåten på hästen, synd att det är lite för mörkt längst ner i bild för annars hade du fått en jättefin silluett för hela hästen :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Anna
0

Toppensnyggt - bortsett från reklamskyltarna som inte riktigt passar in i idéen enligt mig. När du redigerat bilden så mycket redan, kanske det inte gör så mycket om du klonar bort skyltarna? Ser inte så svårt ut eftersom det bara är att klona över svart.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[manzii]
0

Tycker också om bilden väldigt mycket. Men reklamckyltarna lyser upp bilden så blicken drar sig till dom. Men annars en superbra bild.

Colt
0

Tack så mycket för bra kritik! Ska försöka ge mig på att klona reklamskyltarna. =)

Wahlberg
0

Som biten travfantast så tycker jag faktiskt inte allt skyltarna gör sådär jättemycket. Det beror väl på vilken känsla man ville ge :) Men skyltarna är en del av banan och travet, dessutom lyser de upp bilden.

Anna
0

Nu när jag tittar noga tycker jag mig skymta en siluett av ett annat ekipage (häst & kusk) vid skylten längst till vänster. Det gillar jag!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jappeloup
0

jag tycker inte hellar att reklamskyltarna stör, som #5, de hör ju till travet XD

Hannybee
0

Supersnygg om man bortser från reklamskyltarna! I det här fallet kan den fungera att beskära bort dem, så att du slipper klona… Pröva dig fram lite. :P

laFleur
0

Härlig bild!

Som de flesta sagt så tycker jag reklamskyltarna stjäl för mycket uppmärksamhet. Kanske funkar det om du bara skulle göra dem lite mörkare så de inte lyser så mycket?

divansson
0

Redan sagt att jag gillar den mycket  ;)

Jag stör mig inte alls på skyltarna, fast jag är ju van också. De blir liksom en del av hela travbanan. Men eftersom många tycker det, kanske mörka ner dem som hon ovanför mig skriver?

Magster
0

Riktigt snygtg! Otroligt intressant bild. Enda som man kan kalla fel är väl den störande reklamen i bakgrunden. Annars finns inget att klaga på.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.