Kameraväska
Nu är det så att jag har införskaffat mig en ny systemkamera, Nikon D80, med batterigrepp och sen har jag även tre nya objektiv. Och vips så upptäckte jag att den kameraväskan jag har inte räcker till. Nu får inte äns bara kameran plats när batterigreppet sitter på. om jag tar av det och lägger bredvid så är väskan full sen XD
Så, nu undrar jag vad ni har för väska till era små bebisar? :) Vart köpte ni den, vad får plats och vad kostade den?
Kan inte lägga ut hur mkt pengar som helst på en väska, så ngn i en bra prisklass :) Helst inte en ryggsäck heller då jag tkr att den är väldans fult XD kanske praktiskt men.. isåfall en så man kan sätta en axelrem OCKSÅ.. (:
Samsonite Trekking DFV100 rekommenderar jag.
Snygg, smidig, jättebillig (ynka ~400:- på elgigantens näthandel).
Jag har en D200 med batterigrepp, ett ljusstarkt telezoom och ett makroobjektiv - allt detta går ner på en och samma gång (om man knölar lite) + lite småsaker i småfacken såklart. Så den är grymt prisvärd!
Har fyra objektiv, alla går ju självklart inte ner, men det är guldvärt att åtminstone två gör det.
Läs min recension här.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
cyberphoto.se har ett stort utbud med alla olika storlekar och prisklasser, bara att välja och vraka! :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
ngn mer? :)
Här har du en recention på min kameraväska. :) Mycket recommenderad!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.