Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1195 ggr
Tingstrom
0

Ponnytävlingar i Halland.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt ny på denna sidan men tycker de är kul. Undrar om det är någon mer som fotoar på tävlingar i Halland. Själv åker jag runt och tävlar och passar då på att fota. Ska till Nordhalland, Billdal och Kungsbacka ridklubb och tävla snart. Tävlade DIV II och red i Kungsbackas lag. Undrar om någon fotade i finalen på Susedalen den 11 oktober. Andra klubbar som jag tavlar och fotar på är:

Ätrabyggden, Himledalen, Olsegården, BBollebyggd, Frillesås, Fjärås och många fler. Hör gärna av dig om du också fotar här och kanske jag har lite bilder på dej.

Besök gärna min hemsida och sajten.

www.juliatingstrom.fotoexpress.se

Cavello
0

Jag fotar mycket på tävlingar i Halland mestadels mellan Laholm-Falkenberg men också lite i Varbergstrakten. Var och fotade finalen i div. 2 den 11 oktober. Kika på hemsidan så kanske du finns med där!

Har varit på Ätrabygden och Olsegården någon gång med.

Länk - www.mphotograph.se

Cavello
0

Här en bild från Susedalen! :)

mimmibackman
0

Bor i Fbg, så det har vart på några tävlingar utanför. Men har blivit mest på hemma klubben (forf), men satsar på att komma ut mer 09 :)

Tingstrom
0

Tack så mycket för svaren. Jätte kul och veta att de finns fler fotografer runt omkring :P Maila gärna om vi ska på samma tävling nån gång :)

Flaxii
0

#0 Tävlar du hoppning eller dressyr? Ponny?

Hannybee
0

Om jag fotar på tävlingar eller på någon ridklubb, så blir det Kungsbacka Ridklubb, Nordhallands Ridklubb, Fjärås (Ridklubb?) eller ev. Billdals Ridklubb. Kungsbacka och Nordhallands är väl de vanligaste alternativen, även om jag inte åker ut och fotar så jätteofta. :)

Tingstrom
0

Jag tävlar på en D-ponny både dressyr och hoppning oftast på lokal nivå :)