Retuschutmaning #17
Detta är en utmaning där arrangören laddar upp ett foto som sedan ni medlemmar ska redigera så bra ni kan! Efter en vecka väljs en första-, andra-, samt tredjeplacering ut och redovisas i forumet. Vinnaren får ta över nästa utmaning.
Regler:
- Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till max 1600x1600px, för bästa kvalitet. Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original.
- Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
- Ni får ladda upp bidrag tills den 24 november kl. 23:59. Senast den 25 november redovisar jag resultatet.
Kom ihåg att klicka på "Visa i nytt fönster (full storlek)" i vänstra hörnet när ni öppnat den bifogade bilden. I pop-uprutan är fotots kvalitet försämrat.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Detta är min första utmaning, så jag är lite osäker vad som efterfrågas. Så ni får säga till om jag missuppfattat
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

#2 Snyggt! :D
http://taralom.blogg.se - Min blogg

#2 Åh, tack :)
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
#2 Vad bra du lyckades få en "fri" bakgrund!
Jag testade lite själv men det blev alldeles för likadant hela vägen, för uppenbart att jag varit o klonat
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#2 Jättesnyggt!!!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

4 dagar kvar :)

#7 Har du användt min redigering för att göra din?
Kom på ett misstag, och om jag får så lägger jag upp en nyare version. En pyttegrej som kanske egentligen inte tänks på, men som stör mig. Får jag inte "uppdatera" så behåller jag mitt gamla bidrag.
#10 Det är ok, jag tog bort ditt förra.

#11 Tack!

#10 Nej det har jag självklart inte gjort! =) Använde orginalbilden.

#15 Snyggt!

#16! :O ja det måste ja ha gjort skumt nog! Ja lovar jag har inte tagit din bild, klona kan jag göra själv, varför i hela friden skulle jag vara med i en retuschutmaning och sno någon annans bild? Känns inge vidare att bli anklagad för fusk…

#18 Det är lugnt, jag tror dig. Alla kan vi göra samma misstag, stolpen sitter så dumt att de är lätt att missa sista biten. Har nte anklagat dig för fusk, och ber om ursäkt om det är så du har känt det. :)

#19 Bra, då kan vi stryka ett sträck över det hela :)

När kommer reslutatet då? de är den 26 idag..
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#23 Tack för påminnelsen, hade glömt!
Fixar nu.
#24 Det är lungt ^^
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com