Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 616 ggr
Pricken16
0

Retuschutmaning #18

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är en utmaning där arrangören laddar upp ett foto som sedan ni medlemmar ska redigera så bra ni kan! Efter en vecka väljs en första-, andra-, samt tredjeplacering ut och redovisas i forumet. Vinnaren får ta över nästa utmaning.

Regler:

• Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till max 1600x1600px, för bästa kvalitet. Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original.
  • Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång.
  • Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
  • Ni får ladda upp bidrag tills den 9 december kl. 23:59. Senast den 11 december redovisar jag resultatet.

Kom ihåg att klicka på "Visa i nytt fönster (full storlek)" i vänstra hörnet när ni öppnat den bifogade bilden. I pop-uprutan är fotots kvalitet försämrat.

Pricken16
0

putt

Caramella
0

Svår ju ;P

Lagerquist
0

Jag hoppas detta gills som retush haha, nejmen jag gjorde en lite mer artistisk och abstrakt bild av det hela ^^

Pricken16
0

vill ni att jag ska lägga in en annan bild?

IdaL
0

jag ska försöka fixa ;)

IdaL
0

Här är mitt slarviga bidrag x')

Adrina
0

Jag håller på att fixa min också =) Kommer dock att bli väldigt ful men ska försöka.

Adrina
0

Nej det funkade inte. Struntsamma.

Dvipir
0

Här kommer mitt bidrag :)

Caramella
0

Mitt bidrag :) försöka duger :)

Marija
0

Resultatet av en väldigt tråkig kväll. Slarvig kloning av martingalen+förbygeln :P

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

mimmibackman
0

Mitt bidrag :) nåra små slarvfel.

NettanLindholm
0

Mitt bidrag!
väldigt slarvigt redigerad på bakgrunden!
men ni förstår idén? (: