Kritik halvblod
Gillar bilden! Uttrycket är fint och likaså skärpan. Gillar den mörka bakgrunden. Både färg och svartvitt är snyggt, kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Min första tanke var att den var mycket bättre i svartvitt, då jag inte riktigt gillade ljuset i den färgbilden, men sedan stannade jag till och tänkte efter, och kom fram till att det är ljuset som gör den så levande som den är.
Jag gillar bilden mycket.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
#2 och #3 tack så jätte mkt för era kommentarer! :D Jag kan inte heller bestämma om den är bättre i färg eller s/v (;

Jättefin bild verkligen! Min favorit är färg. 

första är sådära mystiskt, kan tänka mig en sago häst komma ut ur en sagoskog, haha ;)
den svarvita är fantastisk, utrycket blir speciellt, och ljuset ligger perfekt på båda! =)
Oii, me like!! :D:D Skulle vilja ha liite mer luft till höger men jag blir nästan aldrig nöjd med beskärningar så det kan vara bara jag som är kritisk.. :P

Oooh, gillar :) Tycker själv nog bättre om den med färg… älskar bara ljuset som kommer på hästen :) Hästen har ett mycket bra uttryck och tycker att du har "satt svart" just på de ställen som det passar :)

Snygg redigering! :) Den i färg faller mig mest i smaken, lite mer liv i den. Kan inte komma med något negativt, gillar den skarpt! ^^

* Kan inte komma på något med den som är ..
Tack så jättemkt allihopa! :D

Jag tycker den med färg gav mera inlevelse. Jag måste påpeka att jag verkligen fastnade för bilden, ursnygg!! :)

Jättefin bild! Gillar de mjuka färgerna. :)
hur fixar man sånna bilder har alldrig fattat, nån som har lust att förklara (har en canon eos 450d)
Snyggt! Gillar färgbilden bäst; det varma ljuset är pricken över i:et.
Wow! Tycker den är helt underbar, spelar ingen roll om den är i färg eller i svartvitt.
Svartvitt tycker jag! Urläckert. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Otroligt vacker bild! Gillar den i färg bäst, älskar ljuset!
Vacker bild, gillar att man nästan kan se hur len och mjuk hästen är! Jag tycker också om den i färg bäst, gillar det faktum att de varma och kalla färgerna blandas.
/Sofie
Tycker att båda bilderna är underbara, men den i färg är nog storfavoriten! Bra jobbat! =)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
guud, tack så jättemkt allihopa! :'D Blir verkligen jätteglad!