Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 723 ggr
Anna
0

INFO: Årets foto

Vi har kommit fram till att i slutet av året hålla en stor fototävling - Årets foto 2008. Den kommer vara baserad på tidigare fototävlingar vi haft, dvs. årstidstävlingarna (med tema vinter, vår, sommar och höst) - alltså kommer ni inte kunna bidra med foton, utan enbart rösta fram det bästa foton bland de fyra som redan vunnit.

Alltså kommer det vara Malin-Trotsig, divansson, JennyStaaf och Lueur som slåss om titlen Årets foto 2008.

Den som vinner tävlingen kommer att få ett pris som vi valt att hålla hemligt fram tills det närmar sig.

1. Den 17 december öppnas en tråd där ni medlemmar ska rösta på ert favoritfoto.
  2. Natten till den 31 december låses omröstningstråden.
  3. Senare samma dag är det dags för oss (sajtvärd och medarbetare) att bedömma bilderna med hjälp av olika kriterier. Utifrån era röster och våra bedömningar är det sedan dags att utse en vinnare.
  4. Den 1 januari 2009 meddelar vi vem som tog hem titlen som Årets Foto 2008.

Jag tänkte bara göra er uppmärksamma på detta! Nästa år kommer det vara likadant, så om ni vill ha chans att få titlen nästa gång - bidra i årstidstävlingarna!

Mvh Anna och medarbetare

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Ingen som tycker det låter som en bra/dålig idé? ;)

annaattlid.se

Hannybee
0

Tycker det låter som en jättebra idé! ;) Bye the way, JennyStaafs foto har ju varit med på poster i typ Min Häst för jättelänge sedan. Coolt! :D

Lueur
0

Visst låter det som en bra idé, eftersom bilderna är från varsinn årstid så blir det mer "sport" om man kan säga så. alla bilder är extremt olika så de ska bli kul att se hur det blir! ;)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Anna
0

#3 Precis!

Eftersom vi (jag och medarbetarna) även kommer ha en stor del i vem som vinner genom betygskriterierna vi kommer använda oss av, tror jag det kan bli riktigt bra! :)

annaattlid.se

Toltaren
0

Ja, vilken rolig idé! :D

Malin-Trotsig
0

Tkr precis som #3 faktiskt. Jättekul att det är olika bilder och det är en bra ide :)

Anna
0

Kul att ni gillar idéen =)

annaattlid.se

Jojaton
0

Toppen :D

Johanna - Instagram

Anna
0

2 dagar kvar - sedan drar vi igång! :)