Vad gör ni med era bilder?
Hur sparar ni era bilder? USB, fotobok, CD-skivor?

På hårddisk på dator och extrent, planerar att bränna över till dvd:er också i mellandagarna, men jag måste rensa lite då, hehe. Planerar även att framkalla en del :)
På datorns två hårddiskar, den externa hårddisken och på lite CD-skivor.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
På datorernas hårddiskar, på två externa hårddiskar, vissa på USB-minnen och på CD/DVD-skivor. Har även massor av framkallade bilder.
På Datorns hårddisk hamnar de. Det är dock extremt fullt fär just nu i och med att både jag och min syster har bilder där. Men vi ska inom kort köpa en ny dator med större hårddisk. Jag vill inte bränna ut på cd-skivor för att jag vill kunna ändra bilderna och så hela tiden.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
På datorns hårddisk och på våran externa hårddisk.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Mina bilder ligger på datorn hårddisk, sen gör jag bakupper med gämna mellanrum på min server som lägger alla bilder på ytterligare två hårddiskar. För att det ska vara så säkert som möjligt:)
Jag bränner ut på cd då jag ej har någon extern hårddisk men planerar att köpa en efter jul :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Har allt på en extern hårddisk, inte en fil på datorn.
Bränner de finaste på CDs och DVDs och sparar i ett CD-album.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Mina ligger på datorns hårddiskar men har backupper på en extern hårddisk. Dock är jag slarvig med att lägga över alla nya bilder på den externa….
Ajaj, inte särskillt trevligt för er som inte har bilderna på nått annat ställe än dom externa hårddiskarna, om dom råkar krasha! Min hårddisk krashade just, och det var inte trevligt! Men dock så räddades den, så nu ska jag bränna ut alla mina 'värdesaker' på DVD skivor, så att dom är säkra, haha!