Kritik på bild
Jag skulle nog ändra kontrasterna lite, det vita är utfrätt, medans dom mörkare öronen går in i bakgrunden. Sedan skulle jag nog vilja se det i färg, för att hästen ska dra ut lite ur bakgrunden, utan att du behöver använda fullt så mycket kontraster.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Jag tycker att du ska ha den i s/v, läckert när de ljusa partierna runt ögonen och mulen sticker ut lite. Däremot så håller jag med #1 om att öronen går in i bakgrunden. Samma med vänster sidans bog & hals (de flyter ut i bakgrunden) fast där gillar jag det. Önskar lite mera skärpa runt ögat.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag tycker om bilden, hästen ser väldigt ödmjuk ut :) Mycket söt också. Jag skulle nog vilja se lite mer av öronen och vänster ögat (som ser ut att inte finnas) Skulle även vilja att du "tog bort" lite mer av högerbogen eller tog fram lite mer av den ;)
Okey, tack så mkt av kritiken och tack #3 hon är faktist en väldigt ödmjuk häst i personlighet :) och väldigt söt också ^^
Detta är första gången jag gör någonting sådan här och jag uppskattar kritiken, skall tänka på det där med öronen nästan gång :)

Håller med om att den kanske skulle passa lite bättre i färg, som #1 sa så smälter den in väldigt lätt i bakgrunden. Öronen försvinner bland annat lite för mycket in i bakgrunden och iom det så missar man lite av det alerta uttryck som hon annars tycks visa! Önskar också som tidigare nämnt mer skärpa för den känns aningen aningen för diffus, speciellt runt ögat som Marija sa!
Men jag tycker du fångat en fin känsla och som Toltaren sa så ser hon mycket ödmjuk ut! :)