Kritik: Porträtt

#0 Mycket fin skärpa och kontrast. Uttrycket är också superfint! :) Är inte så superförtjust i beskärning dock, hade velat ha mer luft på vänstersidan
#1 Även här fint uttryck och skärpa, hade dock velat ha mer häst i bilden (smaksak) är inte jätteförtjust i den lite för "glowy" redigeringen men det är också en smaksak. Jag tycker att du fått till en fin och stämningsfull bild :)
#2 Den här gillar jag också, fin kontrast och skärpa. Hästen ser alert ut och kompositionen är bra. Även om jag hade velat ha mer luft åt vänster eftersom hästen tittar ditåt.
Bra jobbat! :)

#0 Okey :) Det fick bli så för fönstret tog slut, om man kan kalla det det :P
#1 Den har jag beskärt för egentligen ett slarvkort där jag klippte hans andra öra -.- typiskt. tack :)
#2 Okey :) tack så mkt för kritiken!

#5 Åh, va snyggt det blev :D

#0 Fin bild, skärpan och kontrasten var bra. Hade också gärna velat haft mer luft på vänstersidan.
#1 Bilden var stämningsfull och mysig men enligt mig hade det varit finare om man såg lite mera av hästen. Men skärpan är fin.
#2 Gillar denna bilden med, du har fångat hästen i mitten av bilden, vilket är bra. Men eftersom hästen tittar åt sidan skulle det funnits lite mer luft där. Dock hade det också varit finare utan de vita prickarna på mulen. Annars var det en fin kontrast på bilden.
Vad är det för kamera du har ? :)

#7 Tack för kritiken! :)
Sony a700 - Sony 50mm f/2,8 :)