Fotoutmaning #23
FOTOUTMANING #22 - Hingstar
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning.
Tidigare teman:
_Fotoutmaning #1: Lycka
Fotoutmaning #2: Ovanlig
Fotoutmaning #3: Kärlek
Fotoutmaning #4: Otur
Fotoutmaning #5: Sommarkänsla
Fotoutmaning #6: Ensamhet
Fotoutmaning #7: Mod
Fotoutmaning #8: Gemenskap
Fotoutmaning #9: Glädje
Fotoutmaning #10: Färgstarkt
Fotoutmaning #11: Tävling
Fotoutmaning #12: Lek
Fotoutmaning #13: Vild
Fotoutmaning #14: Ilska
Fotoutmaning #15: Fart
Fotoutmanin #16 Lugn
__Fotoutmaning #17:Gammalt
Fotoutmaning #18: Vinter
__Fotoutmaning #19: Konst
_Fotoutmaning #20: Julkänsla
Fotoutmaning #21: Sjuk Situation
Fotoutmaning #22: Hoppning__
Regler:
- ***Posta *ett (1)* foto som du själv har tagit och tycker representerar temat.***
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Temat för denna utmaning är Hingstar, alla olika tolkningar är välkomna så länge de har hästanknytning. Du är välkommen att posta bidrag fram till kl. 23:59 den 11 Februari.

#2 Njae, det tror jag inte. Var där 2006 en gång och fotade, men det var nog ingen kriterieaukton.
http://www.regret-nothing.com
Hingst som gör ett försök till att uppvakta ett sto.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
en "riktig" hingst! ;)
ah återkommer med bilden.. bilden stämmer inte övernens med det jag laddar upp!

Hm, man kanske borde vara med för första gången, det är ju hingstar jag fotar mest av allt…

#13 det tycker jag du skall vara!!

#20 Älskar den blicken hästen ger mig :)

oj vad brusig den blev :S

Kom igen folket. Sista dagen idag ;)

När kommer resultaten? :D

Nordsvensk hingst vid namn Amadeus vid premieringen i Bollnäs 2007.
Han var lite vild av sig och domarna ville se honom mer hanterad och lugn nästa år så skulle han så mer poäng ^^ För han är verkligen en skönhet men lite vild av sig ;)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hallå. Resultaten kommer imorrn eller senast iövermorgon då jag har lite svårt att skriva med en hand :)
#34 Garant är otroligt charmig! Var är bilden tagen?
#32 ursäkta att jag puttar upp denna gamla tråd ;) Men måste bara fråga. Är det där Amadeus som står i Årsunda?