Kritik på hästar i snön
Jag tkr bilden ser väldigt brusig och oskarp ut, men bortsett från det är det en fin bild. :)

någon annan?
#0 Ljuset är mysigt och steget hos den vänstra hästen är fint. Jag gillar kompositionen! Däremot tycker jag hästarna är för mörka och bilden är väldigt brusig. Snyggt med frustningarna som syns i motljuset :)
#2 Jättehärlig tycker jag! Bra bild! Det tog en stund innan jag såg hästen men som sagt, jag gillar bilden. Kompositionen, ljuset osv ser bra ut.
Mvh Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 tack så mycket!
du har jobbat med aldeles för högt iso!!! inte alls bra! Över exponerad, ser liksom inte hästarna för allt sol ljus.
Jag hade tagit iso 400, på med extern blixt men softbox på! en stor bländare och en kort slutartid, blixten gör att hästarna frysser på bilden , bländaren gör så att solen blir mer stjärnformad
Bra idé !

#6 jag har (tyvärr) bara en liten kompaktkamera, billig och det är den som är en liten bov i dramat, men undrar om du inte menar att jag jobbat med för lågt ISO, elr, försöker lära mig mer om teori, har inte orkat läsa så mkt ^^ men tack för kritiken!

Tyckte den första gjorde sig bra i motljuset. Synd bara att den ena hade täcke, men det förstärker väll bara vinterkänslan lite ;)
Du kanske skulle testa och ha den i s/v det brusiga brukar göra sig bra då (tycker jag) Men då kanske känslan av motljuset försvinner.
Den andra bilden hade jag nog nästen velat se hästen framför trädet. Men annars var det en fin bild! Denna gjorde sig också bra i motljus =)