Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 757 ggr
Haag
0

Fotogrejer i julklapp

Såå, nu när julaftonen snart är över, fick ni något fotorelaterat i julklapp?
Jag fick ett stativ, samt pengar så nu har jag beställt ett 50 mm f/1.8 :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Metinia
0

Nope, inget fotorelaterat i julklapp. Kan bero på att jag faktiskt inte önskat mig något, men vet inte riktigt :P

Toltaren
0

Jag är helt i extas xD Mina föräldrar har lurat mig så grundligt och sagt att jag får köpa en D80 på mellandags rean, men så fick jag en D80 med 18-135mm objektiv, kameraväska, minneskort och UV-filter i julklapp :D

Metinia
0

#2: Det var en riktigt fin julklapp!

Haag
0

#2 Jag är inte liite avundsjuk ;)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Jojaton
0

#2 Grattis :D

Nope, inget fotorelaterat (förutom prenumeration på fototidning, men vet inte riktigt om det räknas Obestämd) haha ;)

Johanna - Instagram

Metinia
0

#5: Låter i mina öron som fotorelaterat… Den kan ju hjälpa till med att bli en bättre fotograf t.ex. och den handlar ju om foto…

Anna
0

#2 Grattis!

Nope, inget fotorelaterat men jag önskade mig inte heller något ;) Kläder och pengar blev det - precis vad jag ville ha =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MLphoto
0

På sätt o vis, fick pengar till att köpa nytt objektiv och en liten bit utav videokameran, ska bara spara ihop det sista ;-) Är jättenöjd!

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

[MajaWrangstadh]
0

Jag fick sammanlagt 600 kr på Scandinavian Photo =) Så nu blir det sparande så jag kan köpa ett Nikon 70-300 mm snart! (eller Tamron/Sigma 70-200/2.8? Får se… haha)

Toltaren
0

Tack allihop, hehe, så nu blir det att köpa ett ljusstarkt objektiv på mellandagsrean "istället" Flört

Adrina
0

Nej. Fick ridsaker och pengar istället. Mina föräldrar tycker fotoutrustning är alldes för dyrt.

Lueur
0

nopp, hade inte önskat mej nått fotorelaterat heller, har redan allt
jag behöver för tillfället, fick pengar och massa annat smått och gott:P

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Trollis-
0

Jag fick ett extra batteri och ett 4GB minneskort, men inget annat fotorelaterat ^^

ElinSa
0

Fick inget fotorelaterat men hae inte önskat mig något heller. Fick dock 10'000 kr av mormor så jag ska köpa mig en D300 :)

horzefoto
0

jag hade då önskat mig en blixt till min nikon D80 och morfar skulle ju skojja till det så fick värst 1800 tals blixten riktigt cool var den:D man fick sättta i lampa och allting i den:D men går inte till min kamera men fick massssssssa pengar så blir att gå och köpa en i morgon:D

Eostra
0

Fick ganska mycket fotorelaterat, ett objektiv (Tamron 70-300mm), en kameraväska och ett stativ (fast jag får stativet först i helgen). :D + en extern hårddsik med 1000GB, det kanske också räknas som lite fotorelaterat. ;)

divansson
0

Ville inte ha nått fotorelterat, då jag vill köpa själv ;)
Fick pengar och kläder. Egentligen ville jag bara ha pengar, inget annat. Menmen..

Jag försöker fortfarande skramla ihop så mycket pengar som möjligt, så kanske jag kan köpa kamera på rean :)

Kattapult
0

UV-filter och 2000:- som ska användas till ev. studioset.

Monday
0

Fick ett batterigrepp ;)

http://www.regret-nothing.com

karolinahjalmgren
0

Jag fick en extern blixt och canon EF 50/1,8 :D

IdaSH
0

Fick en monopod + huvud, och ett UV-filter till senaste objektivet. Och så är ett bättre objektivlock på väg hit :)

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Marija
0

Nej inget fotorelaterat iår :) Men funderar på att köpa ett objektiv på mellandagsrean..

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jojaton
0

#6 Iof ;P

Usch, riktigt avundsjuk på alla som har pengar till nya objektiv - vill haaaa! ;P

Johanna - Instagram

eliinb
0

Haha nej jag fick inget fotorelaterat :) Önskade mig inget. Önskade mig pengar och lite annat =)

Fick bl.a. guitar hero world tour, parfym, pengar, film, bok, presentkort, skor, morgonrock, vantar och lite annat.

Kommer nog att åka in till rean i morgon och köpa en d80. =D

OliviaJ
0

fick en ny kameraväska & 1300:- som jag kommer spara till ett nytt objektiv! :)

Fiaa2
0

Fick också en ny kameraväska och 3500 kr, blir att sparas för ny kamera :D

Colt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick en kameraväska! :) Den ja ville ha, (den på bilden)
och ett nytt minneskort på 2g :)

Holmarn
0

Jag fick ett stativ :D

Dvipir
0

Vi har så att vi firar idag med endast familjen så kommer idag få de flesta julklapparna. Men vet att jag kommer få ett nytt objektiv då vi fick alla barn önska oss något lite finare i julklapp. Kommer att få ett Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM   :D

LovisaJacobsson
0

Fick en kamera väska :) och en externhårddisk om nu det räknas som fotorelaterat? :P

Cavello
0

Fick en prenumeration på Kamera & Bild och ett CD Cover set.

Zippa-
0

Jag fick en kameraväska och en ministudio :D

/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!

Malin-Trotsig
0

Hmm, fotorelaterat kanske. Jag fick nämligen boken Equus av Tim Flach med hans fotografier. Helt underbar bok!

Kristall
0

Njä, inte något fotorelaterat. Hade önskat mig en kameraväska till systemkameran, men jag antar att det är bättre att välja ut den själv. (;
Fick dock sammanlagt ca 110 euro, och en del av det kmr väl att sparas till ett nytt objektiv/köpas ett stativ för. :]

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

MN-foto
0

Närbildslinser :)

Lagerquist
0

#33 Åh avisavis :D

Näpp inget fotorelaterat i år, trots att jag önskat mig en 2st, ingen hund heller för den delen :(
Men jag avvaktar till min födelsedag och köper sen kanske ett objektiv till sommaren :)

Pedro
0

Nej inget alls, utan mobil och extern hårddisk och lite annat smått, precis vad jag behövde. Sen får jag 1500 kr för att jag inte ätit godis från 1 Januari - 24 December så då blir det att köpa ett Canon EF 50/1,8 II och lite skivor och sånt ^^

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Saiop
0

Jag fick en ny kameraväska, precis vad jag önskade mig :) nu är det ju bara 9 dagar kvar sedan fyller jag 18 år ^^ och då hoppas jag att jag får massor med pengar som skall gå till min objektiv pengar insamling xD haha

Dvipir
0

Fick nu objektivet + väska för det och längtar till söndan då jag åker till stallet och kan prova det ordentligt :)

Magster
0

Fick två julklappar, en almanacka, ett halsband och en Wake-up Light, precis vad jag ville ha. Men vi ska till New York på lördag så vi köper resten av alla julklappar där. :) Kanske blir ett objektiv där, vi får se!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

joytick
0

Fick en kameraryggsäck som jag önskat mig och 2700:- som ska gå till en ny kamera. Och en massa annat då.

Lozzan
0

Nej, inget. Hade inte önskat mig något heller.

LindaKarlstrom
0

Fick två till studioblixtar :)

NettanLindholm
0

njaa. lite är det väl, men fick en bärbar dator :) så nu kan jag fixa alla bilder och allt på den och ha allt dör istället för att slåss med min bror om datorn :)

Lagerquist
0

#40 Bra räknat haha :D
Jag kom på att jag fick visst ngt fotorelaterat, fick ett enbensstativ av ett par bekanta till famijlen, hemskt snällt ;)

Magster
0

#45 Men förlåt fröken MVG i allt! ><' La faktiskt till halsbandet det sista jag gjorde innan jag skicka iväg så pardon moi. Orkar inte fixa det heller. :)

Jag funderar, jag funderar på om jag ska införskaffa mig ett vidvinkel, ett macro, ett porträtt eller inget objektiv alls i NY… Hmmm…

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Belindaa
0

Jag fick två saker till kameran, ett Nikkor 55-200 och en kameraväska :) Är välldigt nöjd, objektivet uppfyller det jag har förväntat mej (än så länge, har dock inte hunnit fota trav än så…). Sen blir det inga mera köp till kameran för min del alls, ska satsa på att gradera upp mej till en bättre sen, och vill dessutom ha en Canon istället då. ;)

matildah
0

Jag fick ett Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 som passar till min Nikon. Jag betalade cok hälften själv, så det var väl mer än halv julklapp ;)

ElinH
0

Jag fick ett UV-filter till mitt ena objektiv som inte har något. Skönt att slippa flytta fram- och tillbaka det jag hade hela tiden och att vara orolig för att något av dem ska bli skadade om de är utan osv. ;)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus