Sökfunktionen
Jag tänkte bara påminna er alla, gamla som nya medlemmar, om iFokus utmärkta sökfunktion. Använd gärna den och sök bland äldre trådar innan du skapar en ny, svaret kan finnas där. På så sätt är det många som slipper skriva samma sak flera gånger, vilket ju kan vara skönt.
Tackar på förhand! 

Bra att du påminnde (a)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Jättebra!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Bra :)

Bra att du påminner Emelie. Det är många som inte tänker på att söka efter svaren innan de ställer frågan.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Jättebra!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Superbra ;)
Puttar!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
puttar upp den här lite nu igen :)
Bra! :D

*Vi gillar sökfunktionen* =D
Putt!
Putt igen, detta är bra för alla att se!

Bra, jag använder den dagligen! :D
#14 Härligt att höra, den är till för att användas ;)

#15 Japp! :)

Jätte bra!

Super :)
Puttputt :)
puttar
Puttar upp den här igen. ALLA behöver läsa den här tråden.
Bra att du påminnde xD jag har inte världens bästa minne så det kan nog behövas :P
puttar ;)
Puttar.
Jag tycker speciellt att ni ska tänka på att använda sökfunktionen när det handlar om vilken kamera ni ska köpa. Dessa trådar blir många, och inte alltför sällan handlar de om i princip samma kameror.
Sök alltid kring det ämnet ni tänkt skriva om innan ni skapar den nya tråden. Kanske hittar du ditt svar bland andra trådar.
putt!
Puttar
Putt
Good :)
En av de fuktioner jag anväder mest :)
Knuff

Putt
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
jag är en trogen användare av sökfunktionen ;)

putttputt
Puttar upp den här!
Många frågor kommer upp om och om igen så glöm inte att söka efter andra trådar på samma ämne först, många gånger kan du hitta ditt svar där!
Tilläggas bör att sökfunktionen inte är en 100%-funktion, den funkar inte hela tiden och är inte 100% pålitlig. Men den funkar ofta, så som Lina sa här över, försök att använda den så mycket ni kan.
Putt, alltid bra att bli påmind om att den kanske nån som är före dig med en tråd. :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Tror denhär tråden kan behöva puttas upp lite igen. ;) Fast sökfunktionen inte riktigt vill funka ibland..