Kritik porträtt

Vid första anblicken (om det ens är ett ord?) så säger den mig ärligt talat inte särskilt mycket. Men ju längre jag ser på den, ju mer gillar jag den. Ett fint karakteristiskt porträtt helt enkelt! Gillar uttrycket. Den enda kritik jag har är att jag skulle vilja se hästen liiite mer framifrån. Annars, bra jobbat!

Håller med #1 men jag tycker också att hästen är lite för mörk, men det kanske är min dator också som gör att bilden är mörk.
Jag skulle, precis som #1, velat se att du valt en annan vinkel, lite mer framifrån. Då hade du fått med lite mera hals/bog också. Hästen har ett bra uttryck, den ser nyfiken och busig ut :) Och det är en skarp bild. Jag tycker att himlen och träden har en härlig grå/blå färg resten av bakgrunden är lite trist men det stör inte. Bra jobbat :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Håller med om en annan vinkel. Uttrycket är bra tills man kommer till mulen är inte jätteförtjust i den öppna munnen. Men jag gillar den lite gråa tonen som passar bilden och regnet ökar känslan, lite mer kontraster och bakgrund och färg blir super.Men som sagt lite anna vinkel och uttryck, bra jobbat =)

Tror ni hade gnällt om jag hade visat mer av hennes halvklippta hals som gör att huvudet ser ut som en mindre buss… =P
#4 Älskar mulen! Den passar så bra ihop med blicken tycker jag ^^