Intressekoll: Medarbetare
Finns det någon eller några som känner att de skulle vilja hjälpa till och driva sajten just nu?
Aktiviteten här inne bara sjunker och vår tid räcker inte riktigt till. Därför söker jag eventuellt 1 eller 2 nya Medarbetare!
Jobbet inkluderar:
- Hantera inlägg (låsa, ta bort, ändra, flytta)
- Skriva artiklar
- Svara på medlemmars frågor
- Vara aktiv och vara en god förebild
Du ska vara aktiv på Hästfoto iFokus samt ha kunskap om ämnet.
Skriv och tala om om varför du vill vara Medarbetare, berätta lite om dig själv - antingen här i tråden eller till mig via PM.
Mvh Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag kan absolut tänka mig vara Medarbetare, jag har kanske inte synts så mycket i trådarna på senaste tiden men är inne ett par gånger per dag. Har även numera tid att vara inne en del stunder dagtid. Fotograferat har jag gjort i ett par år numera och skriver gör jag mer än gärna när jag kommer på ett ämne haha, förhoppningsvis kan jag tillföra ett eller annat till hf!
/Lovisa :)
Jag kan också tänka mig att vara Medarbetare!
Har något års erfarenhet av iFokus. Jag sitter ganska ofta vid datorn och "bara slår ihjäl tid". Tycker mucket om hästfoto och försöker ofta vara aktiv här och ge både kommentarer och kritik till dem som ber om det. Kan nog tillföra en del till sajten, men är inte så otroligt erfaren - utan mer självlärd. Jag har fotograferat i lite mer än tre år nu.
MVH Sofie ^^
Jag skulle också kunna tänka mig att bli medarbetar på iFokus. Jag har fotograferat sedan 2005 men de "seriösa" började i slutet av 2006. Jag har en del erfarenheter och är vilig att skriva artiklar. Har varit medlem på hastfoto.ifokus.se i ca 1år nu och är inne i stort sett varje dag då jag har hämtat mycket insperation och fått hjälp här inne på hästfoto iFokus. Är som Totltaren även självlärd och är väldigt vilig att utforksa nya metoder och även en del erfarenheter sedan tidigare. Kan även använda redigerings pogram som photoshop och annat som kan vara till hjälpa vid fotografering. Är vilig att ge kritik och hjälpa de medlemar som vill ha detta.
MVH. Ida
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Fler?
Nu har vi bara 3 Medarbetare och tar gärna in en till.
#4 Har Matilda slutat?
#4. Jag är intresserad, Sitter här väldigt ofta och skulle inte ha något emot att ha lite jobb att göra. Anna vet ju det mesta om mig, men fotar iaf aktivt på tävling och hemma med en canon systemkamera. Köpte den i höstas, och innan dess fotade jag med en vanlig digitalkamera. Fotointresset började nog runt år 2005 tror jag. Har sedan dess sparat långsiktigt till en systemkamera.
Jag är självlärd, och läser allt jag kommer över inom foto. Är villig och öppen som person och tycker det är roligt att lära mig nya saker.
Har lärt mig väldigt mycket här på iFokus, och trivs bra på sidan. (:
#5 Ja, hon har slutat.
Fler? =)

Hästfoto är något jag verkligen brinner för, det finns så många variationer inom hästsporten, det finns många olika grenar, därför är det så kul med hästfoto. Jag självlärd, började fota sommaren 2005 då jag fotade min grannes kaninungar och var då aktivt medlem på stallet.se (Millby Kaniner). Fick min Sony DSLR i slutet av januari iår och eftersom jag ville satsa på fotograferingen köpte jag mig en semiproffs. Nu går jag mitt första år på mediaprogrammet och längtar till tvåan då jag får börja läsa Fotografisk bild A.
Jag blev medlem här i höstas, efter att ha vart inne på din hemsida Anna och läst om att du var Sajtvärd här, om jag inte minns helt fel.
Jag känner att jag har tiden, orken och kreativiten att kunna vara Medarbetare. Har även lärt mig mkt sen jag blev medlem och alla här är ju så himla trevliga också! :)
#7 Meddelar du om man kommer blir Medarbetare?
Mvh. Ida Lundahl
#9 Jag kontaktar personen jag vill ha som Medarbetare och meddelar sedan i den här tråden.
#10 Okej ;)
Mvh. Ida Lundahl
Jag är intresserad :)
Det är av största del hästfoto jag har inriktat mig på, dock har jag ej egen häst eller tillgång till att fota därav jag ej lägger in trådar här så ofta men jag försöker svara och vara aktiv så ofta jag kan.
Har på senare tid inte vart så aktiv här då mitt internet har strulat och försvunnit till och från och nu är det min dator som strejkar ;) Dock kommer detta problem att lösas senast till nyår så då är jag aktiv som vanligt igen.
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva men är också Medarbetare på djurfoto så jag vet vad det är man ger sig in på, den sajten var väldigt oaktiv innan jag fick börja och jag tycker nu att den börjar ta fart igen och bli riktigt aktiv och intressant och jag hoppas att jag har bidragit lite till det.
Vill du veta mera är det bara att fråga :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Även jag är intresserad.
Har tidigare varit ansvarig för större forum (inte detta) med god framgång. Och har även mycket erfarenheter gällande datorer, internet, och hemsidor. Har välldigt mycket tid över och skulle lätt kunna hinna med att häjlpa till lite här och där. Har fotograferat i ca 5 år, men seriöst de 3 senaste åren. Är så aktiv som möjlig i forumet, läser mycket men skriver kanske inte varje gång. Och försöker att vara en god förebild för andra medlemmar. Vet inte mer vad jag skall skriva, vill ni veta mer, så fråga gärna. :)
Hade varit kul, men jag kan nog lite för lite… Sedan hinner jag inte alltid vara inne. Kanske i framtiden i så fall, när jag har lärt mig mer.
Jag tog in Marija, som PMade mig (dvs inte skrev här).
Tack för visat intresse hörni =)