Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 316 ggr
horzefoto
0

kritik på hästbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kort jag tog i somras nått är taget med mobilen så det kanske inte är så bra kvalite på det=)

men säg vad ni tycker:)

detta är taget med min nikon d80 hade precis fått den

horzefoto
0

taget med mobilen  som har 3,2 mp

inte redigerat den något alls

horzefoto
0

den vita hästens föl mitt ph pajat så kan ej redigera bort grimmskaftet

horzefoto
0

bilden på fölet taget med digitalkamera

denna bilden tagen med d80

Hannybee
0

På bild #0 och #3 är det synd att hästarna har flugskydd. Den där hästen står i vattnet är egentligen jättefin, synd att du inte hade systemkameran då och att horisonten är sne, annars jättefin som sagt. Fölbilden är väldigt charmig, men jag tycker det ser lite konstigt ut att du håller i grimskaftet. Hade varit mycket bättre utan det och om bilden kanske togs i stående format… :)

Glorious
0

Håller med #4, synd med flugskydd på #0 o #3 + att grimskaftet på fölbilden förstör lite och jag tycker bilden ser lite kornig ut, hästen i vattnet är fin för att vara tagen med en mobilkamera men den hade ju såklart vart dubbelt så fin med en riktig kamera :D Men annars var det fins, skarpa bilder med fina bakgrunder o så!

horzefoto
0

jo det är lite synd med flygskyddet men eftersom det inte va mina hästar kunnde ja ju inte ta av dom:P aa grimmskaftet förstör jätte mkycket men det var min kompis som hållde i det och hon satt berdvid mig:D och den lilla busen var inte lätt att få och stå still:D

den är nog korning för jag fick spara den från min bilddaagbok för bildena ligger i den andra datorn:D men tack så jätte mycket för svar och kommentar:D