kritik - porträtt.
tillägga att dom är inte redigerade överhuvudtaget! (förutom min logga)
#0 Ett fint porträtt! Bra ljus och bra skärpa (om man bortser från örat, fast jag tycker att det var lite häftigt). Som du säger, bilden är lite sne, jag tror att den blir bättre om du rätar upp den =) Jag skulle också ta bort lite luft från höger eftersom hästen kollar till vänster. Hästen ser närvarande ut, bra! Jag tycker att du gjort ett bra jobb :)
#1 Härligt uttryck från hästen! Bra skärpa på den här med. Jag tycker att du ska räta upp den här med och beskära den tajtare runt hästen för att slippa lite av den jobbiga bakgrunden. Bra jobbat! =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#0 Snyggt porträtt på en snygg häst =) Bra exponerad och jag gillar skarpt ögat, det tillför lite liv till bilden. Hade kanske önskat lite mindre gulstick och aningen ljusare bild. Samt att du beskurit den med mindre luft till höger och lite lite mer åt vänster. Annars en fin bild!
#1 Även den välexponerad, Är inte väldigt förtjust i vinkeln dock, den känns även lite sne? Testa att beskära där husväggen slutar och något ovanför lampan för att få bort lite störande objekt i bakgrunden som Marija nämner. Annars bra jobbat =)