Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 544 ggr
HobbyfotografenElin
0

Välja Fotolabb

Vart framkallar ni era bilder? Vart är det billigt och bra tycker ni?

IdaL
0

Jag har en så länge bara testat Fujidirekt(.se) som jag tycker är helt super! Snabb leverans tog 2 dagar att få hem bilderna som jag beställt och fantastiskt bra kvalité på dom!

HobbyfotografenElin
0

läste lite om dom och dom verkar bra :) hur mycket fick du betala?

HobbyfotografenElin
0

vad använder dom för fotopapper?

IdaL
0

#2 betalade 32kr för allt (med frakten inräknat) för 2st 15x förstoringar som var på riktigt fotopapper, ja.

Lagerquist
0

Jag använder OdenLab vilket är bra om man bor i Sthlms området då det endast är där de finns ;) (Vet inte om de kanske skickar till andra delar av Sverige…) Man måste vara noga med att skriva i beställningen att man inte vill ha bilden auto-redigerad då framkallningsmaskinen redigerar dem om man inte gör det vilket inte ger något bra resultat.
Men i övrig får de fina utskrifter och jag har hört från bekanta att flera fotografer använder sig utav dem när de ska framkalla.

EMT-FOTO
0

Jag andvänder Crimson (.se) . Gillar att man kan få bilderna i en MASSA olika storlekar, tkr även det är rätt billigt där. Även snabb leverans och bra förpackat. Har aldig haft problem med vikta kort eller liknande.

Det är rätt så många fotografer som andvänder sig av Crimson, och bilderna blir alltid bra :D

Med Vänliga Häslningar '
EMTFOTO
Emelie Thoresson

Marija
0

Jag framkallar hos Fujidirekt.se. Kanonnöjd! Leveransen är jättesnabb som #1 säger och bilderna blir riktigt bra.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Även jag är nöjd Fujidirekt-kund.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Isak
0

Vad som är billigt avgör man ju själv tycker jag.

Jag framkallar alltid mina bilder hos framkalla.com, men det är mest av lathet då jag får bilderna på en timme. Men har aldrig blivit missnöjd med dem och de har kanonbra service.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Kattapult
0

Jag har bara framkallat en gång, och då framkallade jag i Expertbutiken (hade en värdekupong).

Bilderna blev lite mörka tycker jag. Men det gick väldigt snabbt

mimmibackman
0

Fick ett erbjudande häromdagen om du har CSN kort så blire riktigt billigt att beställa 100 st 10x15, tror man bara behövde betala porto. Sen blev det även billigare att beställa förstoringar :)

mimmibackman
0

* på fujidirekt ^^

NettanLindholm
0

Jag har hittills endast använt fujidirekt. Två förstoringar på 50x75cm och fick hem dom och är supernöjd! :D tog runt en till två veckor tror jag, men det var till jul och sen är de ju rätt stora :) men jättebra kvalité på dem! (: betalade 80 kr per bild ungefär. (:

Katter3
0

Jag använder Fujidirekt och är mycket nöjd. Bra kvalité på fotona och snabb leverans. (:

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jojaton
0

Även jag har endast använt Fujidirekt än så länge. Blev inte jättenöjd med de små utskrifterna då de blev väldigt mörka (beställde större utskrifter också, och de blev jättebra!) så tror inte jag kmr använda det mer ;) ska prova Crimson.

Johanna - Instagram

Monday
0

Tänkte använda mig av fujidirekt i och med deras erbjudande om 100 bilder gratis (endast portot kostar), har annars aldrig använt mig av dom. Använder mig oftast av scandinavian photos framkallning, lite dyrare porto men otroligt bra bilder! ;)

http://www.regret-nothing.com

Cavello
0

Jag använder mig av framkalla.com och är kanonnöjd med dem, mycket hög kvalitet på bilderna och dessutom ruskigt snabba med leveransen!

Använde mig av Fujidirekt en gång men blev inte så nöjd… Seg leverans och dessutom kom inte bildena samtidigt (de större kom några dagar efter 10x15 kopiorna).

Nej, kommer inte att byta från framkalla.com :)