Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 509 ggr
NettanLindholm
0

Retuschutmaning #21

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Retuschutmaningen # 21

Detta är en utmaning där arrangören laddar upp ett foto som sedan ni medlemmar ska redigera så bra ni kan! Efter en vecka väljs en första-, andra-, samt tredjeplacering ut och redovisas i forumet. Vinnaren får ta över nästa utmaning. Regler: Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till max 1600x1600px, för bästa kvalitet. Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original. Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång. Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val! Ni får ladda upp bidrag tills den 8 Januari kl. 23:59. Senast den 10 Januari redovisar jag resultatet.

Kom ihåg att klicka på "Visa i nytt fönster (full storlek)" i vänstra hörnet när ni öppnat den bifogade bilden. I pop-uprutan är fotots kvalitet försämrat

annikamedstortA
0

Såhär på årets första dag, så tyckte jag att lite fyrverkerier skulle vart passande ;)

karinlindberg
0

Ett ganska enkelt försök :)

andreaa
0

Här kommer mitt ganska enkla bidrag!

sofijaarvidsson
0

#2 snygg redigering

Colt
0

Mitt bidrag! Förutom ändringen av bakgrunde och kloningen och färgjusteringarna så fick även den bruna hästen en bläs :)

Majsbecka
0

Här kommer mitt bidrag. Slarvigt och så, men det är i alla flal ett bidrag, haha XD

AidaHakimi
0

#6 Haha jag gillarT Skrattande

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

mimmibackman
0

Mitt bidrag, lite tecken ändringar ^^

Hannybee
0
NettanLindholm
0

#9 tävlingen är avslutad och det finns redan ett resultat :)

Hannybee
0

#10 Ojdå! Det såg jag inte… Jaja… Tar bort bilden.