Kritik: Belfast och Bruna
Jag var iväg till stallet idag och fotograferade lite. Tänkte posta två bilder som jag är rätt nöjd med som jag vill ha respons på, säg vad ni tycker! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#3 Tack :) Ville inte skärpa upp första bilden så mycket då den redan är lite brusig, men kan hålla med att lite mera skärpa runt ögat skulle varit bra. Håller med dig om #2.
Någon annan som har något att säga?

#1 Tkr jag om, kanske en annan beskurning hade vart snyggare, fast ändå inte, lite knep. Men snygg bild iaf :) ser lite brusig ut.
#2 Gillar iden! :) har du testat den i svartvitt? stör mig också lite på människan i bakgrunden.
#5 Tack så mycket! Ska kanske prova den i s/v ^^
Upp! Vill höra måånga fler åsikter!
Puttar upp..
#1 Jag gillar uttrycket och känslan. Lite mer kontrast och jag hade nog placerat hästen i högerkanten för att få en lite starkare komposition.
#2 Mysigt ljus. Människan är lite irriterande ja, men fortfarande härlig bild!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#9 absolut =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1 Är mycket snygg som omredigerad i #9, vackert uttryck och fin skärpa, bruset stör inte utan tillför istället något till bilden! Bra jobbat :)
#2 Är jag inte alls så förtjust i, tycker den är för mörk för att man ska kunna uppfatta så mycket, däremot är det en snygg effekt med ångan och kompositionen är bra. Men som sagt jag tror den hade gjort sig bättre med mer konturer kring hästens huvud och som de andra påpekar utan människan i bakgrunden!
#11 Tack :)
Håller nog med dig om #2, hästen är rätt otydlig nu..
*Puttar upp*