Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 687 ggr
matildah
0

Fototillfällen i Norrbotten?

Hej, jag undrar om ni vet när det finns fototillfällen (tävlingar, utställningar och liknande som har med hästar att göra) i Norrbotten?

Vet någon om det blir ett hingstutsläpp i Piteå, Luleå eller kring där år 2009?

Väldigt intresserad av svar!

Mvh Matilda

saragrennberg
0

Jag har faktiskt ingen större koll, men det brukar vara ett hingstutsläpp utanför pite, men det var inte det iår, så jag vet inte om det blir det nästa år. Bor du i Pite?=) *pitebo*

matildah
0

Tack! Jo, jag var på hingsutsläppet på Näsudden år 2007, försökte hitta nån info om det i år, men det verkade inte vara något. Så, om någon möjligtvis vet om det blir av år 2009 skulle det uppskattas ;)

Jo, jag bor i Piteå ;)

saragrennberg
0

Jaja =) Jo, jag kollade också, men hittade inget^^ Håhå, i stan då eller?=)

matildah
0

Hmm, en bit utanför. Vet du vart Larssons Gränd är? Ja, där bor jag i alla fall ;) Du då?

saragrennberg
0

Hm, njae, inte riktigt, men jag har förstått att du går på grans(a) haha! Jag bor en bit utanför Lillpite ^^
Men grans brukar väl ha lite tillställningar eller?:o

matildah
0

Jodå, jag går på Grans. Hur förstod du det? ;)

Jo, de brukar de, har varit på några av dem men inte haft tillgång till kameran alltid ^^

Går du gymnasie eller?

saragrennberg
0

Haha, okej, jag förstod inte, jag läste på din hemsida (a)
Jaaja, det förklarar saken! Nej, nian^^,

matildah
0

Haha ^^ DET förklarar saken ;) Har du planer på att på Grans eller? (Om du har det så kan jag bara rekommendera Grans, hehe, superbra skola)

saragrennberg
0

Haha =) Njaee, jag hade det förut, och var och hälsade på och sådär, har kompisar som går där, och alla har bara bra saker att säga! Jag ska nog ändå kika förbi där en gång till nån gång efter jul. Haha, eran skolmat är inte att leka med! Och eran naturkunskapslärare (kommer inte ihåg vad han heter nu naturligtvis-.-) är grrrymt lik våran nolärare!

matildah
0

Ja, håller med dig om allt! Var väldigt osäker ända fram till i juni om jag skulle gå på Grans eller inte, men fördelarna vägde över för min del!

saragrennberg
0

Haha! Men ändå lite kul att det är folk här på hf från samma trakter som jag!
Jag har varit säker sen ja, väldigt länge! Men då började jag fundera på estet bild, och jag tror att det kommer bli det, men jag är inte helt säker än!

matildah
0

Okej, jag tänkte gå Naturvetenskap antingen på Strömbacka eller Grans, och då blev det Grans med alla trevliga lärare och personal, djur, (mat!) och mindre skola.

saragrennberg
0

Jomen, grans verkar vara en så mycket bättre skola på alla sätt! Det är bara synd att jag är lite mer intresserad av estet.

IdaSH
0

För att komma tillbaka till ämnet så vet jag i alla fall att det blir Hingstpremiering som vanligt på Luleå ridklubb, iår den 26e april om jag inte minns helt galet =)

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Anna
0

Enligt svenska ridsportförbundet har Piteå Ridklubb nationell ponnyhoppning den 27-28 juni, samt nationell hästhoppning den 3-5 juli. =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

matildah
0

Tack så mycket, IdaSH och Attlid för era svar! Ska genast skriva ner datumen! :)

saragrennberg
0

Jag ska garanterat på den nationella ^^

LindaKarlstrom
0

#2. Jag mailade arrangörerna av hingstutsläppet förra året, och fick då som svar att dom ska sluta med det. :(

matildah
0

#18 Så trist! Hade de hingstutsläpp förra året eller året före (2007)?

Finns det inga andra hingstutsläpp här i Norrbotten eller måste man ta sig till södra Sverige för att få en chans till det?

saragrennberg
0

stackars oss norrlänningar!

LindaKarlstrom
0

#19. Jag var där 2007, det var första året jag var på hingstutsläppet så jag vet inte.

saragrennberg
0

Dom har haft hingstutsläpp där då länge som jag kan minnas!

LindaKarlstrom
0

#22. Samma här. Det kan ju hända att dom ska ta upp det igen, men jag vet inte, har för mig att Hushållningssällskapet skulle sluta med det, vill du vara säker maila till dom och fråga! :)

saragrennberg
0

Jaja, så fruktansvärt viktigt äre ju inte, men det är ju kul att fota!