Kritik på "copyright-stämpel"
Hej! Har gjort en ny "copyright-stämpel" till mina foton, vad tycks? Hade egentligen bara namnteckningen först, men sen tyckte jag att den inte var tydlig nog, att det nog är bättre att sätta dit mitt namn textat + ett copyright tecken på.
Skulle gärna vilja ha lite kritik på vad ni tycker om den :)
Jättesnygg, faktiskt väldigt fin. Jättefin.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Jättesnygg! Diskret och stilren men skyddar bra.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tyckte också om den. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jättefin :) Sån vill jag också ha!
Synd att min handstil är så obotligt ful :'(
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tack! Vad bra, var orolig att den textade texten var för liten, men tycker att den tar hela uppmärksamheten om den är större liksom, om ni fattar?
#4 Hahah nej det tror jag inte! Jag skriver som en kråka, men när det bara handlar om en namnteckning, så satt jag och skrev den om och om igen tills jag var någorlunda nöjd, så scannade jag in den :)
#5 Då får jag börja träna lite på namnteckningen :D
Tycker att storleken är perfekt. hur mkt genomskinlighet använde du?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Super! :D
Verkligen jättefin! ^^
http://taralom.blogg.se - Min blogg

Tack :)
#6 Vet inte, runt 30% kanske? Använder olika på olika bilder, ser vad som behövs liksom :)
#10 skriv på ett papper och sen scannar du in den i datorn, fast tror det går att fota också :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jättesnygg. Den stör inte i bilden, utan blir ett snyggt komplement.
Kul idé att skriva sin namnteckning så. Har jag faktiskt inte sett innan. Tjusigt!
Mvh Caroline
-*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*-
www.hastbodenisanna.se
Begagnat och nytt för dig och din häst

#12 Tack! Vad bra att ni gillar den :)
Måste erkänna att jag fick idén dels från Anna Attlid (hon hade ungefär sån copyright-grej innan om jag inte tar fel?), och dels så har jag sett många fotografier på arabstuteriers hemsida, där det ofta står namnteckning längst ner, fast mer som en tavla då, min är ju placerad lite över för att skydda bilden..
#13 Ja min förra logga var något liknande =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling