Chantilly

hmm… de blev samre kvalitet pa dem som uppladdade bilder tyvarr =(
#2 Visar man i nytt fönster det det OK ut. =)
Första bilden är fin. Vackert med snön och helt okej steg på båda hästarna. Ren och fin bakgrund och bra ljus. Däremot gillar jag inet kompositionen. Hästarna känns inklämda och påväg "ut ur bilden" mer förgrund och mer luft till vänster skulle förbättra.
På den andra bilden har hästen ett jättefint uttryck och fin del av steget. Bra ljus och bakgrund. Skärpan sitter där den ska och härligt med kort skärpedjup. Ryttaren stör mig dock, han ser obalanserad ut med stigbyglarna så långt in och ja… Han drar lite för mycket uppmärksamhet till sig ;) I övrigt bra komposition osv.
Mvh Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 Ja, det kan jag nog förstå. Man är ju van vid vanlig engelsk ridning här i Sverige så när något bryter mot mönstret ser man det direkt.
Ja, det blev bättre med den beskärningen!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

tackar =)

Du har fått till en snygg färgbalans -snön är helt perfekt i färgen=)
Jag tyckte inte att beskärningen på första bilden var så farlig, men klart bättre på sista!
Kanske skulle det finnas lite mer luft bakom hästen till höger?
Superfina bilder!
Mvh Caroline
-*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*-
www.hastbodenisanna.se
Begagnat och nytt för dig och din häst
Usch, det är ju inte sjyst :P
Ska söka till BRS i år och längtar som tusan. Nu längtar jag bara ännu mer, även om det där är Frankrike
Jättefina bilder btw. Du har fått till snön perfekt :)

#7 #8 tack sa mkt =)
#8 gick sjalv pa BRS. var precis 3 ar sedan jag forst satte min fot dar. du kommer fa de jattekul
mvh sophie