Göteborg Horse Show
Hittade ingen sån här tråd :)
Undrar lite vilka som ska dit iår? Skulle vara roligt att veta :)
Själv ska jag dit hela dagen på lördagen! Ska bli roligt att fota alla hoppningar! :D

Hela lördagen här med :) Ska åka me klubben (:

Antagligen lördagen för gymkhanans skull ;) Vår tränare vill ha en så stor hejarklack som möjligt.
Jag vet ju inte än 
Har ju tillgång till biljett + bussresa på lördagen, men vi får se om jag vill lägga ut pengar på det. Det vore skitkul, verkligen!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Lördag såklart! Har faktiskt rätt bra platser också. ;)
Jag viiiiiiill men befinner mig kanske lite långt bort -.-
Inte bara för föreställningarna utan även för MÄSSAN! Även om inte jag har någon häst ännu så kan man väl shoppa schabrak ändå… eller? hahaha. :D
#6 Ta ett flyg vafan :D

Åh jag hade velat men det infaller på påsklovet (?) och då är jag i fjällen =(
#7 Huh, pappa sa nu att vi ska hem t Götet helgen efter -.- Snacka om otajmat, blä. Får satsa på Falsterbooooooo :D (dags att börja planera? haha)
Ska jobba där (sälja program) med en kompis så är där alla dagar :)
#8 Det är inte under påsklovet i år, är 19-22 feb ;)
Jag ska dit :D Ska ev. se en show på lördagen(På morgonen)
Ska dit hela lördagen :) grymve platser oxå! ;D
#9 Jag ska jobba på falsterbo torsdag till söndag iår på hoppläktaren troligtvis, så vi lär ju ses då! ;D

Jag ska dit fredag kväll och lördag förmiddag, kanske får åka på söndag/torsdag också, men vet inte än (fribiljetter). Första gången med systemkamera på en stor tävling! Ska bli kul :) Är pepp på mässan också, älskar att gå runt där! Blir mitt sjuttonde år ;)
#14 Samma för mig med, första gången jag har systemen på stor tävling, :)
Jag ska dit hela lördagen tillsammans med klubben :)
om kameran följer med eller inte är dock obestämt.

Ska dit på Fredagen, och eventuellt lördagen men då ska jag bara gå på mässan :)
Jag går nog bara om jag får jobba dvs får pressleg och därmed tillgång till allt.
Blev bjuden av Anna och skulle såklart ha följt med bara det att jag ska till Åre samma dag så det skulle blivit körigt.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Ska dit =) ska sitta på rad två nånstans på förmiddan och rad 7 nån annastans på eftermiddagen på fredagen :)
Ååh, jag vill så gärna åka dit, men det är tyvärr lite långt för mig =[
Bor i stockholm =(
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
lördagen :D
Årlig tradition… I år blir det på lördagen och söndagen!