Frieser/Pinto
Tycker det är ett trevligt porträtt, det enda jag kan kritisera är väl att bilden kan upplevas aningens brusigt.
Och jag som är ett frieserfan vill bara påpeka att frieser stavas med ett "e" efter i:et ;o)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Bra porträtt! Jättefint, lugnt uttryck som passar ihop med vinkeln. Manen ramar in fint och bakgrunden är lugn. Bettet och deltan tar lite uppmärksamhet, men annars jättefint tycker jag. Jag kan inte urskilja något brus!
Skulle gärna se den i färg.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tyckte också porträttet var fint, gillade den i färg och i svartvit. Så kan inte bestämma mig vilken som är snyggast.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Jättefin häst! Jag tycker om bilden i både färg och svartvit, men den svartvita gillar jag en aning mer.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jätte fint porträtt känns något brusig och stör mig en del på bettet och tyglarna. Lugn och fin bakgrund men jag gillar den i färg bäst den i s/v känns lite dassig enligt mig men annars super duper :)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jag gillar porträttet bättre i s/v, tycker att det är jättesnyggt så! Fin vinkel och bra komposition. Vackert uttryck från hästen, jättebra jobbat!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag tycker bättre om bilden i färg faktiskt, älskar när det rödbruna kommer fram i manen, tycker det ger bilden lite mer liv :)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Håller med #8. Men båda är jättefina!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Riktigt söt häst, gillar uttrycket, lugnt och harmoniskt. Funkar i både färg och s/v.
Men jag undrar hur hästen hela täckning ser ut? Jag anar ljusare partier längre ner på manen eller är det bara ljuset? :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#11 Då va det vitt jag skymtade :) Riktig snygg häst!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

japp det var vitt :) Ja, han är fin 
Vilken intressant korsning, såg jättefin ut! :)
Och snygga bilder, tycker mest om bilden i inlägget #0.
#11 Vilken snygging!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
riktigt snygg! :D
Fy ja, vilken fin en.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Otroligt snygg häst måste jag säga! Själv gillar jag mer helkroppsbilden än porträttet. Hästen ser lite förvrängd ut eller vad man ska säga när han vrider huvudet åt det hållet och att man fotar från fel vinkel.
Jag gillar nog portättet mer i färg, men det var jättefint i s/v också 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

taack :)
Jättefin häst och likså bild. Hade dock velat ha en aning mer luft ovanför öronen. Vet inte riktigt varför. Förmodligen bara en smaksak. Bortsett från det, var bilden en tiopoängare. Gillar den mest i svartvitt.
Mvh Maja.

Tack så jätte mycket :D