Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 422 ggr
Anna
0

Ny plusfunktion - signatur

Nu har en ny funktion lanserats för de som har iFokus Plus - nämligen möjligheten till att skriva en signatur som sedan visas under alla ens inlägg.

Bara så ni inte undrar varför vissa har det och andra inte…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kattapult
0

Måste bara fråga. Om man ska ha denhär plusgrejen så måste man betala igen va? Har ju betalat för stor Avatar innan nya iFokus.

Anna
0

#1 Ja, det måste man. iFokus Plus lanserades i samband med det nya i somras.

annaattlid.se

Marija
0

#2 Men om man beställde en stor Avatar innan nya iFokus kom, måste man betala 50 kr/kvartal eller vad det nu är ändå?

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

#2 För att få tillgång till de andra funktionerna, ja. Inte enbart för avataren.

annaattlid.se

Malin-Trotsig
0

En fråga, halvt OT. Betalade ju för en stor Avatar när den kostade 30 kr, kan jag byta bild eller måste jag köpa ny?

MLphoto
0

Jag har betalat in iFokus Plus 2ggr nu utan att jag fått tillgång till signaturen. Är det fler som har problem med det?

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Anna
0

#5 Du kan byta!

#6 Det kanske inte är aktiverat ännu? Vänta några dagar och se.

annaattlid.se

MLphoto
0

#7, Det är möjligt.

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Magster
0

#5 Vad jag vet så kan man byta och hålla på med avateren hur mycket man vill om man betalt för den innan Nya iFokus.
Du kan köpa Plus och när det går ut så kommer din stora Avatar finnas kvar. :)

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Buuc
0

Tycker inte att det är bra att bara de som har Plus kan ha signatur… Men jaja. Det är väl ändå bara en signatur.

Anna
0

#10 Jag tycker det är bra! De som driver iFokus gör det utan någon form av betalning utan enbart för att de tycker det är roligt och givande. De lägger däremot ut massa pengar på servrar m.m. Därför tycker jag det är mer än rätt att de ska få lite betalt för vissa funktioner, åtminstone för att kunna täcka upp serverkostnaderna!

annaattlid.se

Malin-Trotsig
0

#7 - Tack, då vet jag :)

Adrina
0

Roligt roligt.

LindaKarlstrom
0

#11. Jag kan inte göra annat än hålla med dig! :) Hade jag råd skulle jag skaffa iFokus Pluss på en gång :)