Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 406 ggr
Buuc
0

Hjälp med stativ!

Jag har ett Hama Star 61 stativ men har tappat bort den där plattan som man skruvar fast i kameran och kan ta bort från stativet. Nu undrar jag om jag kan få tag på en sån någonstans..

Jag håller precis på och skriver ett mejl till Hamas hemsida men de verkar inte ha något svensk hemsida så jag måste skriva på engelska, och jag vet inte vad den där plattan heter på engelska, inte ens på svenska!

Kan någon snälla förklara vad den där plattan heter eller vet någon vart man kan få tag på såna plattor? Jag har varit i MediaMarkt och kollat men de har bara tre sorter som tillhör andra stativ, och jag har frågat dom om man kan specialbeställa såna plattor men dom säger att jag borde gå in på Hamas hemsida, vilket jag gjort nudå..

Anna
0

Problemet med att köpa varor på MediaMarkt är väl just de - de har ingen service alls… Mycket varor till bra priser - efter det får man klara sig själv i princip!

Googla och se vilka andra butiker som säljer samma stativ. Kontakta sedan dem och fråga om de har någon sådan platta över som du kan få/köpa.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Buuc
0

Okej, tack Anna! :)