Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 436 ggr
Malin-Trotsig
0

Kritk: Porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det något jag gillar så är det att upptäcka bilder man knappt inte sett åt förut. Hittade den här bilden på en hingst och hans handler. Vad tycker ni? Är den värd att ha i portfolion?

Adrina
0

Jättefint, har du det i färg? Tungan ute

Lagerquist
0

Supermysig tycker jag! Passar väldigt bra i sv/v. Mycket harmoniskt uttryck från båda, ger ett väldigt lugnt intryck Glad Kanske något mörkt kring hästens ansikte, men ljuset verkar hyfsat svår exponerat och på något sätt känns den också lite rörig av någon anledning, kan inte sätta fingret på varför dock… Lite mörk kring ansiktet som sagt men annars ett mycket fint porträtt & jag skulle nog placera den i portfolion!Skrattande

Anze---Me
0

Älskar den, verkligen "love is i the air"

Thorsson
0

Älskar den verkligen. Den uttrycker bra känslor, tycker jag nu i alla fall.

Loviiisa
0

Jag tycker om den, men det är inte min favorit bland bilderna. Ser man på hästen känns det mjukt och behagligt - ryttaren ser lite hård ut, det är något stelt i henne som tar bort en del av känslan. Gråskalan tycker jag du lyckats utmärkt med, tror dock att om du fått ned överexponeringen i det vita så hade fokusen hamnat mer på hela ekipaget. (just nu känns det som om det är den vita himlen och blusen som drar mest uppmärksamhet). För övrigt mycket härlig komposition, kör vidare på din stil ;)

discosadness
0

Jätteläcker bild, är allt jag kan säga! Älskar att du har den i svartvitt, den går någon slags gammaldags-känsla över den. Super! Flört

BrightGloria
0

Underbar och söt bild!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

mimmibackman
0

Superhärligt porträtt, ett känsla av ett band mellan handlern och hästen. Gillar att du lagt den i svartvitt och man ser att det ligger på en lätt vind vilket är härligt. Kompositon är bra förutom att du har klippt armen, lite synd. Mkt fint jobbat! =D

Mari
0

Bara jag som inte gillar denna? Tycker att handlern ser alldelens för sur och grinig ut medan hästen ser bra ut :) Kanske blir bättre om du beskär lite hårdare ?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Anna
0

#9 Jag är lite på din sida också…

Fin bild Malin, helt klart, men har sett så mycket bättre porträtt från din sida! Jag får ingen "känsla" av detta foto. Tycker det är för mycket utfrätt. Hästen ser härlig ut dock!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se