Hur säkert är ditt lösenord?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Kan ju lugnt säga att jag ALDRIG skulle komma ihåg ett lösenord om det såg ut som exemplet dom gav.. 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jag har inte fullt så säkert som exempeln gavs även om jag har liknande, jag skriver ut hela frasen istället för att skriva första bokstaven. På de flesta "test" har jag ett väldigt säkert lösenord och ingen har lyckats kapa det än 
Haha jag håller med Marija, då måste man ju sitta och tänka i fem minuter varje gång innan man loggar in ;)
Jag har ett lösenord som består av helt random bokstäver och siffror, bokstäverna är både gemener och versaler. Kommer ihåg det utan problem.
Nu har jag i och för sig fotografiskt minne så jag ser det liksom framför mig, men ändå.. Man kan ju skriva upp det någonstans man bara själv känner till! =)
Kan tillägga att den som knäcker mitt lösenord har gjort det riktigt bra, det är inte äns långt men svårt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Gud, give me a break!
Jag satt en dag för flera år sen och skrev ner några random bokstäver på ett papper och började ha det som lösenord på alla mina konton. Till slut lärde jag mig bokstäverna utantill och jag tycker lösenordet är supersäkert för det finns inte en chans att nån skulle kunna komma på det bara sådär, det är inte ens i närheten av ett riktigt ord.
Så jag är säker på mitt. Dock vore väl lite siffror och understreck inte skada men, men.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Den som kommer på mitt lösenord ska få en eloge, haha.
Har inte i närheten av ett sånt lösen, men ändå. Känner mej galet säker ;)
Mitt lösenord är svååårt :O För hade jag ex. min hästs namn elr husdjur med lite siffror efter ganska lätt att lista ut till jag kom på världens bästa lösenord! :O ingen har kommit på det en så länge 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

Mitt består också av olika bokstäver och siffror, något vi fick lära oss redan i lekis på skolan att vi skulle ha, inget lätt ord utan en rejäl blandning. Fungerar bra ^^
Mitt är också ganska säkert, både bokstäver och siffror men ändå inget man kommer på i första taget. :)
tror ingen skulle komma på mitthäller har blandning av ett ord med en massa siffror sp :P

Har faktiskt ett lösenord helt enligt deras exempel, och så lägger jag till lite "personliga" siffror i slutet, mitten eller början. Kommer ihåg att mitt första lösenord som jag använde mig av i typ tvåan i skolan var "apa", inte så bra kanske..

#4 Oj fotografiskt minne? Det skulle jag ha mycket nytta av nu när jag pluggar till en massa prov och sånt.. Vad häftigt! 
#13 Det är hur smidigt som helst, har haft det sålänge jag kan minnas. Jag kan fortfarande se svaren till ett prov som vi hade förra året framför mig… :)
Brukar ta ett lösenord från nått som hänt nyligen, t.ex. ocm jag läst/läster en bok kanske jag tar nåt från den, eller från nåt jag upplevt nyss.