Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 486 ggr
annikamedstortA
0

Stallmagasinet

Läste det nyaste numret av Stallmagasinet idag där "vinnarna" i deras stora fototävling publicerades. Ville bara säga grattis till alla hästfoto.ifokus medlemmar som jag spottade bland de publicerade; bland annat vinnaren Caroline Dahlén (Lueur på hästfoto) som hade tagit vinnarbilden! Grattis allihopa!

(Visste inte vilken kategori denna skulle passa i, så satte den bara i "Allmänt"?)

IdaL
0

Grattis! :D Får man ju ta o kolla upp ^^

Akerberg
0

Jag kom 9:a, med en ganska så oseriös bild som jag skickade in bara för att den var kul =P (Men de fina jag skickade in kom inte ens med i tidningen :p)

annikamedstortA
0

#2 Haha den vart ju rolig! :D

Måste säga att jag annars är helt underbart förtjust i 10:e pristagaren för övrigt, och 3:e pristagarens bild ser verkligen hur otrolig som helst ut!

En av mina bilder (den fulaste jag skickade in för övrigt? jaja, man har väl olika smak ^^) kom med som en såndär liten bild längst ner (Annika Lindberg), tyvärr så är den mitt emellan två sidor så man ser inte hela, synd på fölets gulliga min på bilden. Syrran kom förövrigt också med med en liten bild på samma sida (Karin Lindberg).

Anna
0

Nu förstår jag vilken tävling ni menar! Jag placerade mig förra året tror jag med en superdålig bild jag tog med min kompaktkamera för länge sedan :P

Skulle vara skoj att se bidragen, får ta och kolla upp det.

Grattis iallafall!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Adrina
0

Seg som jag är förstår jag fortfarande inte vilken tävling ni menar. xD

karinlindberg
0

#5 Stallmagasinet hade en tävling någon gång innan nyår där alla kunde skicka in sina hästrelaterade bilder. Och nu, i senaste numret (nr 2/2009) publicerades alla pristagare + några fler.

Mina favoriter var den som kom 3:a, 4:a, och 10:a. 
På sida 34 fanns det en bild av Ann Olsson, sida 38 en av Josephine Wahlgrenn och på sida 41 en bild av Mette Lund - de bilderna var väldigt fina också!

Vissa av bildernasom fått pris föll mig inte alls i smaken? Förstår inte helt vad juryn tänkte på..

Lagerquist
0

Ingen som kan fotografera uppslaget/n och publicera här Oskyldig

mimmibackman
0

Åh Grattis! :D håller med Lovisa ^^,

Adrina
0

#6 Okej, har dem en sida där man kan se alla som vann och kom med? Eller måste man titta i deras tidning då?

Magster
0

Skulle någon kunna scanna/fota uppslaget i tidningen så alla kan se vilka som placerade sig och med vilka bilder?

Och grattis Lueur!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.