www.MalinTrotsig.webb.se
Hemsidetråd för Malin Trotsig
**Uppdateringar just nu:
**Absolut noll. Har helt fastnat med vad jag ska göra utifrån det jag har. Hur ska portfolion se ut? Vad ska jag skriva för information? Vilka sorts bilder vill jag lägga ut?
Den som har ideer får gärna dela med sig ;)

Jag tycker att den i grund och botten ser jättefin ut!
Bland dem olika sidorna "Information, Länkar, Gästbok" skulle det vara bra med en tillbaka knapp så att man kommer tillbaks till galleriet.
I informationen kan du ju skriva om dig själv, hur du började med fotandet, om din utrustning och kanske vad du tar för slags bilder?
Lägg ut alla bilder du tagit som du tycker är fina (vilket dem är).
Kanske att du skulle lagt till en ny sida, tjänster, fotokalender m.m?
Är allt jag kom på för tillfället, sista tipset är att kika runt på alla andra hemsidor, för att hämta insperation.
Grunden (indexsidan & startsidan) är otroligt stilrena och snygga. Bra jobbat och hoppas du snart får inspiration att göra klart resten!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#2 och #3 - Tack för era tips och råd. Har nu kommit igång ordentligt, fortfarande ingen klar bild i huvudet hur jag vill att hemsidan ska se ut men jag tkr om det som är just nu. Vill ha en enkel sida.
Just nu är det mest informationsskrivandet som har sin lilla blockad i huvudet :P
Uppdateringar:
Byggt på hemsidan och lagt in bilder.
Länkbyten välkomnas :)
Jag gör gärna ett länkbyte. :)
www.fotografjohanna.se
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#5- Gör gärna ett länkbyte med dig. Sett dina bilder förut och är väldigt imponerad måste jag säga :)

Åh mycket fint Malin! Superkul att det kommit upp lite bilder nu :)
Du är nog redan uppskriven bland mina länkar har jag för mig 8>
/L
#7 - Ska försöka få in fler bilder efter höstlovet.
Jepp, och det är nog en av de saker jag är jättestolt över :D
Jag gör också gärna länkbyte med dig :)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#6 Oj, tack så mycket. :)
Lägger till dig om en liten stund.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Uppdatering 27 jan
- Ny layout. Kritik tas emot med öppna armar. Bakgrunden skulle i grund och botten vara svart men det blev för mörkt så det är ljusgrå som gäller nu. Inte lika snygg som svart men bättre än vitt iaf :).
Gör gärna ett länkbyte idatorneberg.webb.se
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Jag tycker att det är snyggt med grå bakgrund, som du säger - inte lika snyggt som svart men det gör faktiskt inte så mycket. Hästbilden i vänster hörn gör sej mycket bra där och piffar upp layouten. Kanonsnyggt enligt mej!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

supersnyggt malin! passar verkligen i grått och du har fått till det snygg med övergångar, väldigt harmnoniskt och stilrent =) ser fram emot när lite bilder kommer upp också!
Uppdateringar 10 februari
Har fixat klart portfolion med bilder. Ni får gärna ge kritik på dess uppbyggnad och om ni tycker att några bilder kan bytas ut. Det kommer komma mer bilder i framtiden. Som ni ser är Fria Hästar, Människor och Djur tomma men jag jobbar på det :)
Väldigt fint :) Dock tar en del väldigt lång tid att ladda som ex. bilderna m.m lite jobbigt men de funkar ;)
Mvh. Ida Lundahl
#16 Aha okej. Det beror nog lite på vilken dator man har förstås :). Tack!
Jätte fin & lättmanövrerad sida 
#18 Tack så hemskt mycket!
Uppdateringar sen senast
Hmm, ja, alla sidor är klara, bara bilder i två gallerier som saknas men de kommer snart.
Vet ej om någon sagt detta redan men jag tycker att gästboken ska öppnas i själva hemsidan och inte för sig själv. Kontaktsidan tycker jag ej om, för klickar man på kontakt så startar tex. outlook och det är ju inte bra då jag ej har min mail installerad där på denna dator. Bättre om du har ett kontaktformulär och din mailadress på sidan ist.
Annars tycker jag om din hemsida, stilren och vacker. Dock är gallerierna lite krångliga, lite väl mkt knappa fram och tillbaka för att se alla bilderna, jag tröttnade efter två bilder.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
håller med #20
Mvh. Ida Lundahl
#20 Jo, jag och HTML är inte dom bästa av vänner så när jag skulle koda in iframes blev allt pannkaka så gästboken fick en egen sida :P.
Kontaktformuläret ska jag helt klart tänka på, en bra ide.
Att gallerierna är krångliga får du gärna utveckla eftersom jag såg på din portfolio att vi har ungefär likadan uppbyggnad strukturmässigt :P
#22 Nä min portfolio är ju inte lik din alls tycker jag :P
För det första så tycker jag att gallerierna borde finnas som en meny på sidan (så som det är på min) blir så mkt fram och tillbaka annars :)
Sen när man kollar på en bild så öppnas den ju för sig själv, så man måste klicka tillbaka för att få se de andra, blir väldigt mycket klickande :) På min portolio har jag simpleviewer där man kan klicka fram och tillbaka bilderna i bildvisaren :) Mycket lämpligare :P
sen såg jag nu att på de olika bilderna för gallerierna så står det ju inte vart man kommer när man klickar på dem? Blir ju lite som en gissningstävling varje gång man klickar "vart kommer jag nu?" :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se