Djursholms RK

Jag gillar panoreringen på samtliga bilder även om de flesta känns ganska mörka vilket ju är rätt logiskt.
Men jag tycker du jobbat mycket bra med de förhållandena som fanns och att du fått fram tre snygga bilder!
#0 Hade jag nog önskat en mer tightare beskärning, man kommer lite långt bort i nuläget. Kanske också att det funnitst någon skarp punkt runt huvud och hals eftersom de är mest "halvskarpa" i nuläget.
#1 Hade jag nog gillar fantastiskt mycket om resterande miljö varit skarp, hade kanske i värsta fall då sett ut som bara en mislyckad bild men hade också kunnat bli riktigt cool. Nackdelen nu är att allt mest känns suddigt. Men annars gillar jag den!
#2 Den här gillar jag bäst av de tre. Här är samtliga punkter i princip lika suddiga i förhållande till varandra om du förstår vad jag menar. Hade dock velat ha mer luft bakom för att den inte ska kännas så tight. Annars bra jobbat!
Jag är väldigt förtjust i din idé, ljuset och gråskalorna. Bild #0 och #2 är enligt mitt tycke helt fantastiska att titta på. Både spännande och intresseväckande. Tycker att beskärningen gör fotona än mer intressant. Angående #1 är jag inte lika förtjust, vet inte riktigt varför men bilden tilltalar mig inte på samma sätt som de andra två. Kan helt enkelt bero på att ekipaget är på tok för oskarpt, miljön i de andra två var liksom mer behaglig och stilla även om den var suddig. Hoppas du förstår mitt något tafatta försök att förklara ;)
#0 fångade verkligen mitt intresse! Gillar att den är så "luftig" och panoreringen är grym och kompositionen lika så. Jag har inte så mycket mer att säga, den tilltalar mig!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#0 Gillade jag bäst. Riktigt kul idé :) Snyggt!
Jag tycker att #4 la fram det väldigt bra. Håller med!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack för alla kommentarer! 
Själv gillade jag nog faktiskt #1 bäst, men håller med Lovisa och tycker det är tråkigt att jag inte fick allt annat förutom ekipaget skarpt.
http://www.regret-nothing.com