Kritik: Ekipage i skogen

Ser otroligt mysigt ut! Man blir avundsjuk. Snyggt med linjerna, att du tog bilden där stigen svänger, och trädstammarna ramar in lite. Däremot tycker jag att det är för mycket förgrund, och kanske liiite för lite luft till vänster om ekipaget. Fin bild!

Jag tycker den känns väldigt mysig, fint med linjerna som Annika sa, och bra komposition. Däremot känns den lite mörk så att det nästan är lite svårt att uppfatta detaljerna hos ekipaget. Dessutom känns den lite "snurrig" eller vad man ska kalla det. Ungefär som att du zoomat under exponeringen, vissa delar har rörelseoskärpa, vissa är skarpa etc. Här känns den oskärpan ganska svag vilket gör bilden lite snurrig. (Men det kanske bara är jag som uppfattar den så) Annars fin bild 
Tack 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Härlig bild!
Jag gillar kompositionen, dren bryter mot reglerna på det rätta sättet! Ljuset är mjukt men lite tråkigt kanske, färgerna är fina.
Däremot tycker jag bilden är lite rörig, det är så mycket att titta på eftersom allt är skarpt. Ett kortare skärpedjup så både förgrunden och bakgrunden var oskarpare hade jag nog föredragit. Kanske en vinjett också.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tycker också att en vinjett skulle passa.
Himla fin bild. Väldigt mysig, som sagt.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Tack så mycket 
Jättemysig! :)

Jag tycker att du har lyckats jättebra med bilden. :) Härliga färger och bra komposition, precis som Anna säger!
Jag är inte ngn expert, men jag tycker att din bild är jättefin! :D
Tack