Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 765 ggr
Clarissa
0

www.annaeriksson.weebly.com

Hej;P

Besök gärna min hemsida, kommentera den här då jag ej satt in gästbok än ;)

//Anna

www.annaeriksson.weebly.com

Mari
0

Helt ok hemsida :) Du har använt dig utav en färdig mall va?

Det enda jag stör mig på är att jag tror du bara kopierat texten om din kamera rakt av från nångon annan sajt, känns inte alls som du har skrivit det där med egna ord.

Är detta en fotohemsida eller din personliga hemsida? Känns som det saknas lite information annars om bland annat priser och vad för uppdrag du gör.
Känns också lite konstigt om dina hästar ska ha en egen sida på din fotohemsida? Om det nu är en renodlad sån :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Clarissa
0

Ja jag har använt mig av en färdig mall när jag gjorde den efetrsom jag inte har en aning om hur man gör egna designer och sånt till en hemsida. Det är mest en personlig sida men lägger upp några av mina bästa bilder för att visa dom som kanske besöker min sida ibland (:  Gör inte några uppdrag än, har nog skrivit att jag kanske gör det men tänker inte börja med det än på ett tag då jag inte har så värst mycket tid längre.  Inte haft min nya kamera så värst länge, visste inte riktigt vad jag skulle skriva om den när jag gjorde sidan så jag kopierade en text ifrån internet om informationen om den kameran.. Ska nog skriva lite om den om några dagar (:

Mari
0

#2 Då borde du skriva vart ifrån du tagit texten :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se