www.moawaern.se
Tänkte göra en sån här tråd där jag skriver uppdateringar på min hemsida x)
Gjorde om hela hemsidan för några dagar sen, och undrar hur den ser ut för er? om det är nånting som inte funkar/inte ser bra ut?
Vill gärna göra länkbyten! xD
Såg den för några dagar sedan och den är huuuur snygg som helst! Stilren och enkel. Allt funkar för mej :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#1 Tack så mycket! va glad ja blir nu :D
En grej jag skulle vilja ha hjälp med annars är att när sidan blir för stor på "höjden" så att det blir en rullist till höger, så dyker det också upp en rullist längst ner, som dock inte behövs. Den hoppar också bara dit när man går in med webb.se adressen, och när man har IE :S har försökt att få bort den på olika sätt, men de kankse inte går? kankse bara är jag som klantat mig :p
Snygg men tycker själva namnet lite för likt Moa Winbergs hemsida, www.mwfotografier.se….
#3 okej, va bra, då kankse det bara är min dator :D

Så snygg den var!
#4 jo ja vet, visste inte om hennes sida när jag gjorde den, men har tänkt flytta den från freewebs och skaffa .se domän, så då blir det moawaern.se :) ska bara se till o fixa de
#6, #7 Tack så mycket! va kul :D

Love it ! ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Snyggt som alla andra sagt :)
Det enda jag tycker är lite irriterande är att du har så många liknande bilder i gallerierna. Det blir lite tjatigt att se på när alla är så lika varandra :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#10 okej, vilka gallerier då? alla? :) ska försöka ändra lite. I Dobby och Malous (mina vovvar) så vet ja att dom e ganska lika, eftersom det är samma motiv x'P men de va mest menat för deras uppfödare och vänner o så :)
ja i alla tyckte jag :)
Mest i djur där på valpbilderna så är ju alla desamma nästan.
Lika med hästarna, ser ut att vara samma häst fast den bara byter sida på huvudet och sådär.
Men jag tycker bildrna är skitsnygga :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#12 okej, tack! haha, ska ja va ärlig la ja in hästbilderna bara för det är dom enda jag har x'p har bara fotat hästar två ggr 8) men klart man kan sålla.
Uppdaterat:
Har flyttat hemsidan till manufrog och gjort om hela hemsidan igen (tyckte den gråa blev för dyster, och gjorde en grön xP), ny layout, nytt info, nya bilder m.m.
Har dock kvar den gamla adressen sålänge, har inte hunnit ändra (senare blir det www.moawaern.se)
Kika gärna in :)
Nya hemsidan
Gamla hemsidan

Jättefint Moa :D

Snyggt!
Tack! :D
Bytt domän till www.moawaern.se
och även gjort endel små ändringar.
(Om det går får någon gärna ändra rubriken :))

#18 Härligt! :)
uppdaterat:
Har lagt in en html guide, eftersom jag får mycket frågor, så tänkte svara på dom där :)
lottar även ut en hemsida nu.
Någon som vill göra länkbyte?
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Har nu gjort om hela hemsidan, ville ha den mer "höstig" men blev istället jättesomrig xP så jag byter nog snart igen :)
Om det är något som inte funkar som det ska/ser konstigt ut så säg gärna till! Har bara testat den i firefox.

Jättefin hemsida, och fina foton! :D
http://taralom.blogg.se - Min blogg
#22 Tack! :)
Har uppdaterat hela hemsidan, ny layout, nya bilder
Säg gärna till om någonting inte verkar fungera som det ska!
#24 Snyggt! Jag gillar det.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#24 Jättefint, proffsigt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#24 Första sidan är skitsnygg! Dock ser jag ett stavfel i texten för teckningar :)
Allt utom sidan för teckningar fungerar för mig, den sidan öppnas bara som en vit sida.
Jättesnyggt för övrigt!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack för era kommentarer! :D
#27 hoppsan, ska fixa stavfelet 
Glömde skriva att sidan för teckningar inte ligger uppe än, den är inte riktigt klar