Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 574 ggr
FotoAbstinens
0

Kritik: Häst med boll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt och sorterade gamla foton när jag upptäckte den här bilden, tagen på en luciauppvisning i Helsingborgs ridhus. Ljusförhållandena var nog sämsta möjliga, det var mörkt utomhus och för att få den rätta luciastämningen var ljuset nedskruvat. Tillsammans med mitt inte särskilt ljuskänsliga objektiv blev väl inte resultatet det bästa, men av någon anledning tycker jag att bilden är lite charmig. Vad tycker ni? 

(De ljusa, och störande, strecken i bakgrunden kommer från en granljusslinga..)  

Mari
0

Häftig bild!
Den är verkligen annorlunda, gillar att det ser liteu t som ekipaget smäler ihop med omgivningen och att den röda bollen riktigt tar upp all fokus :D

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

ElinH
0

Häftig! Vad konstigt det måste att kännas att spela detdär!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

FotoAbstinens
0

#1 och #2 Tack så mkt! Det hade nog varit kul att testa på "hästfotboll" som de kallade det.. såg rätt krångligt ut dock Flört

LindaKarlstrom
0

#3. Framförallt är det nog bra att ha en så snäll häst att man kan rida och putta fart på bollen;)

Jag tycker att bilden är helfräck!

Wilmha
0

Häftigt, precis som #1 säger! :D

NettanLindholm
0

väldigt annorlunda och cool! :D
Det måste vara en snäll ponny! :)

Adrina
0

#3 Ha coolt. Hade de mål också?

Förövrigt en häftig bild.

FotoAbstinens
0

Tack alla! :D Tror i och för sig att hela bilden görs av det annorlunda motivet, otroligt charmig isis.

De hade två isisar som "spelade", den andra var inte lika van och skyggade en del gånger, men båda var otroligt duktiga. :)

#7 Haha, jadå, de använde sig av ridhusets in och utgångar.. ;)

joooossan
0

Fräck!! Skrattande

Josefinejumpforjoy.blogg.se

FotoAbstinens
0

#9 Tack! :D

FotoAbstinens
0

Puttar lite :)