Twilight iFokus
Jag har öppnat en ny sajt för alla Twilightfans där ute!
Varmt välkomna in på www.twilight.ifokus.se.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Måste bara säga att det var en väldigt rolig idé med Twilight iFokus! Jag tycker det är så roligt med alla lite annorlunda ifokussidor, 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jisses, när tar hysterin slut egentligen :P?
Inget emot dig Anna, bara allmänt att det här med Twilight börjar gå en aningen för långt ^^.
#2 Håller med dig ^^ Har dock aldrig sett filmen/filmerna(?) eller läst boken/böckerna(?)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tycker twilight hade sina bättre och sämre stunder, men personligen avled jag någonstans där Edward började glittra…
Jaa! Vad glad jag blir! Jag är ju själv ett stort Twilight-fans, och har läst böckerna minst fem gånger om! =)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Hysterin tar aldrig slut… 
#6 Nej man märker det. Förstår verkligen inte vad som är så jättespeciellt med Twilight och har ändå läst alla böcker och sett filmen :P. Kommer se New Moon också, men det är bara för att få se han som spelar Jacob 
#7 Vissa fastnar för det, andra inte =)
Jag bara måste få dela med mig av min åsikt, men scenen när Edward spelar piano och Bella sitter med honom är typ den bästa i hela filmen. Tycker den är så himla vacker på något speciellt sätt, kan ju i och för sig vara musiken som påverkar..
#9 håller med dig, den scenen är en av mina favoriter. 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Anna din lilla geek
Närå, kommer nog hänga där ibland för böckerna är ju underbara
Tyvärr kan jag inte säga samma sak om filmen haha, lite av en besvikelse efter böckerna.
Han som spelar Edward spelar väl Cedric Diggory i HP filmerna också?
#12 ja, Robert Pattinson.
#12 Han är riktigt charmig, älskar hans leende!
Spontana åsikter från er; jag har bara sett filmen men inte läst boken. Borde jag läsa böckerna, är de bättre än filmen? Det brukar ju vara svårt att göra en riktigt bra filmatisering av en bok.
#14 Böckerna är otroligt bra! Läs dem! På engelska… :)
#15 Det ska jag verkligen göra, läsa på engelska alltså. Behöver all extraträning jag kan få nu.. vi ska hålla långa tal i Engelska C. Och jag som trodde att C kursen skulle vara lite svårare än B kursen, tji på mig, det är som natt och dag.

Kul med ny site, kanske fastnar där också .. efter att jag sett filmen för första gången ikväll :'D
Intresset är större än ni tror, det är full fart där inne redan och sajten lanserades igår =)
#20 Jag försökte ju med Scrubs iFokus för något år sedan, men det gick aldrig… Sajten bara dog, intresset var superlitet!
#21 Det är synd att det är så med vissa saker, men lika bra att göra ett försök. Likväl som det dog ut, kunde det ju ha blivit en superhit!
#22 Precis =)
På så sätt märks det skillnad på Twilight iFokus och Scrubs iFokus… Nu forsar medlemmarna in och sajten har snart högre aktivitet än här inne enligt siffrorna/statistiken, på Scrubs blev det aldrig så.

Gaah. Det här med Twilight. Är den verkligen så bra? ;)
5 tjejer i både min paralellklass och i min egen är helt galna, de ska på premiären för nästa film i London, och för att tjäna ihop pengar till det ska de åka längskidor till Umeå….nåja, vi får se hur det blir med det, haha ;)
I alla fall. Måste ta och se den, den verkar bra. Inget illa menat mot någon heller..:)
#25 Hysterien har gått till överdrift på vissa punkter, det kan jag lugnt hålla med om!

#26 Absolut! men jag tror säkert att den är bra :) Men som du säger, Hysterien har VERKLIGEN gått till överdrift på vissa punkter!